8 Haziran 2017

Evimin Güncesi

Temizlik ve mezuniyet









Öncelikle hepinize hayırlı ramazanlar dilerim sevdiklerimiz ile nice ramazan aylarını karşılayalım.  Sıra geldi gezmelerden sonra ev  temizliğine   hayatımızın en önemli güzel rutini temizlik her ne    kadar yorucu olsa da  sonrasında mis gibi temizlik kokusu tüm yorgunlukları alıp götürüyor  adeta



 Ev temizlendikten sonra kişisel bakımda bizler için   önemli hem kendimiz hem çevremize karşı  temiz görünmek en büyük sorumluluklarımızdan  bunun için kullandığım ve bitmiş olan ürünlerin yerine yenileri alındı bu ürünleri beğenerek kullanıyorum pembe duş jeli ve mavi el vücut losyonu Yves Rocher hediyesi  losyonun kokusu harika  duş jelleri de aynı , benim tercihim Hindistan   cevizli olan kuru ciltler için iyi oluyor

Ve mutlu an canımız     Ece  4. sınıfı bitirdi orta okullu oluyor  veliler okul idaresi ve çocuklarımız  ile iftar yemeği ve eğlencesiyle çok güzel bir mezuniyet   gecesi  geçirdik . Allah  bütün çocuklarımızın yollarını açık  etsin hepsi pırıl pırıl Türk genci  hayat hepsine mutluluk getirsin bizim için mutluluğu tarifsiz kuzum  ve 2 arkadaşı okul müdürlerine ve müdür yardımcıları ile öğretmenlerine  çiçek verirken çok  mutluydu geceyi   Ece 'nin annesi kızım  ve iki arkadaşı organize etti emeklerine sağlık süper bir gece yaşattılar bizlere  hayatta çocuklarının mutlu anlarında yanında olabilmek  aileler için tarifsiz duygular inşallah herkse nasip olsun böylesine güzellikleri yaşamak.

54 yorum

yorum Yaz
8 Haziran 2017 01:21 sil

Temizlik kokulu ev ne güzel oluyor değil mi? Yoruluyoruz ama sonuç güzel oluyor, aldıklarını güle güle kullan canım, Ece'yi tebrik ediyorum, maşallah. Ne güzel bir haber. Aminnn...

Yanıtla
avatar
8 Haziran 2017 02:37 sil

Allah evladınızın daha da güzel nice günlerini göstersin. Onların hayatlarının yavaş yavaş şekillendiğini görmek çok güzel. Temiz bir evde olmaksa harika.

Yanıtla
avatar
8 Haziran 2017 09:36 sil

Amin inşallah bizler de yaşarız böyle güzel günleri :)

Yanıtla
avatar
8 Haziran 2017 10:02 sil

Ece'ye bol bol başarı diliyorum :))Sevgilerimle...

Yanıtla
avatar
8 Haziran 2017 11:24 sil

temizlik yapmayı önceden çok severdim ama bu ara üşengecim biraz :)

Yanıtla
avatar
8 Haziran 2017 12:47 sil

Teşekkür ederim canım hayatta hepimiz güzellikler yaşayalım.

Yanıtla
avatar
8 Haziran 2017 12:50 sil

Gerçekten çocuklarımızın mutlu anlarını yaşamak yanlarında olmak çok güzelmiş.

Yanıtla
avatar
8 Haziran 2017 12:52 sil

İnş Çiğdem yürekten dilerim yanlarında olup mutluluğu paylaşmanızı.

Yanıtla
avatar
8 Haziran 2017 12:53 sil

Teşekkür ederim canım güzel temennin için.

Yanıtla
avatar
8 Haziran 2017 12:57 sil

Bazen benimde temizliği ertelediğim oluyor .Selamlar

Yanıtla
avatar
Handan
yazar
8 Haziran 2017 13:30 sil

Daha nice mutluluklarını göresiniz :)

Yanıtla
avatar
Fatma ÜZMEZ
yazar
8 Haziran 2017 14:17 sil

bende geçen sene aynı duyguları yaşadım kızım bu sene 5. sınıf öğrencisi artık,
ahhh o temizlikler yok mu hala yapılamayan her neyse sende temiz temiz sağlıkla otur canım

Yanıtla
avatar
8 Haziran 2017 14:37 sil

O temizlik keske ucarak banada gelse :) kizim bana hic bisey yaptirmiyo.Elime alir almaz bagriniyo :)

Masallah Ece kuzuya :) insallah hayat boyu basarili ve hayrli bir evlar olr.Sevgilerimle :)

Yanıtla
avatar
8 Haziran 2017 16:37 sil

Temizlik imandan gelir,o süpürge her gün açılacak,toz alınacak,yerler paspaslanacak..Ömrüm gitti ömrümmmm :) :) :) Bu arada güzel kuzuna eğitimi ve yaşamı boyunca başarılar dilerim...

Yanıtla
avatar
8 Haziran 2017 17:29 sil

Merhaba izleyiciler bölümünden blogunuzu izledim. Sizde benim blogumu takip ederseniz sevinirim :)

Yanıtla
avatar
8 Haziran 2017 20:32 sil

Sağol canım hepimiz sevdiklerimiz ile mutluluk görelim.

Yanıtla
avatar
8 Haziran 2017 20:34 sil

Tüm çocuklarımızın yaşamda şansları bol olsun kızına da başarılar diliyorum Fatma'cım

Yanıtla
avatar
8 Haziran 2017 20:37 sil

Amin canım senin minik kuzun içinde aynı iyi dilekleri içtenlikle diliyorum

Yanıtla
avatar
8 Haziran 2017 20:40 sil

Sorma Yeşim'cim yorucu olsada yapılıyor iyi dileklerine teşekkür ederim.

Yanıtla
avatar
8 Haziran 2017 20:43 sil

Neden olmasın uğrarım.

Yanıtla
avatar
tülin
yazar
8 Haziran 2017 22:31 sil

Tebrik ederim:) Nice mezuniyetlere.

Yanıtla
avatar
Esra Takım
yazar
8 Haziran 2017 23:16 sil

kızınızın mezuniyetini tebrik ederim, yeni aldıklarınızı da güle güle kullanın :)

Yanıtla
avatar
8 Haziran 2017 23:38 sil

Benim kizimda ortaokullu oldu basarilar miniklere:))

Yanıtla
avatar
Gezgin Kova
yazar
9 Haziran 2017 00:37 sil

Daha çok güzel günleri olsun Ece'nin sevdikleri ve sevenleriyle.

Yanıtla
avatar
9 Haziran 2017 12:23 sil

Amin diyorum canım tüm çocuklarımızla beraber inşallah

Yanıtla
avatar
9 Haziran 2017 12:26 sil

Ne mutlu bizlerle aynı duyguları yaşayanlara çocuklarımızın yolları hep açık olsun inş.

Yanıtla
avatar
9 Haziran 2017 12:34 sil

Esra hanımcım Ece şu anda tek torunumuz ben erken evlendim erken torun sahibi oldum anne baba üniversitede öğretim görevlisi olunca biz büyüttük kızımız gibi oldu her şey için teşekkür ederim.

Yanıtla
avatar
9 Haziran 2017 12:37 sil

Sağ olasın Tülin'cim güzel günlerimiz olsun hepimizin.

Yanıtla
avatar
9 Haziran 2017 18:32 sil

Temizlik gibisi var mıdır hiç, misss misss... Ellerinize sağlık.

Ece'yi tebrik ediyorum, daha nice mezuniyetlerini görmek nasip olur inşallah ♥

Yanıtla
avatar
persephone
yazar
9 Haziran 2017 22:02 sil

Ev temizliği gibisi var mı... Miss... Ece'ye bir ömür başarılar dilerim... Sevgiler...

Yanıtla
avatar
10 Haziran 2017 01:50 sil

Sevgiler,öpücükler benden sanaa :)

Yanıtla
avatar
10 Haziran 2017 10:52 sil

Teşekkür ederim canım hepimizin hayatında başarı olsun.

Yanıtla
avatar
10 Haziran 2017 10:55 sil

Amin canım emek veren bütün çocuklarımız emeğinin karşılığını en mutlu şekilde alsınlar.

Yanıtla
avatar
Güliz GÜL
yazar
12 Haziran 2017 15:11 sil

Ece'nin yolu açık olsun..Şansı bol olsun...Her şey gönlünce olur inşallah.
Temizlik başka...Mis gibi ev gibisi var mı?

Yanıtla
avatar
12 Haziran 2017 19:23 sil

Amin diyorum güzel dileğine tüm çocukların yolları açık olsun.

Yanıtla
avatar
deeptone
yazar
13 Haziran 2017 21:51 sil

ayyyy oleey ne tatlıymış mezuniyeeeet görünce öp benim içiiin :)

Yanıtla
avatar
14 Haziran 2017 03:07 sil

Benim için ev temizliği hep mecburiyetten:))) mis gibi oluyor çok ohh diyorum hopp iki güne durum aynı ben dünyaya üretmek için gelmişim:)))
Ellerine sağlık canım Evlatlarımız hep güzellikler için de doğru yerde doğru insanlarla olsunlar inş. sevgiler.

Yanıtla
avatar
14 Haziran 2017 15:34 sil

Tamam ,senin için ayrıca öperim selamlar.

Yanıtla
avatar
14 Haziran 2017 15:36 sil

Amin canım inş senin torununda mutlu anlarını paylaşmak nasip olur sizlere.

Yanıtla
avatar
Türkan
yazar
15 Haziran 2017 18:49 sil

Tebrik eder, başarılar dilerim.
Bayram yaklaşırken hepimizde temizlik mesaileri artacak...

Yanıtla
avatar
16 Haziran 2017 11:24 sil

Teşekkür ederim şimdiden hepimize hayırlı bayramlar olsun.

Yanıtla
avatar
sevda s.
yazar
16 Haziran 2017 20:49 sil

Kızınızı tebrik ederim, yeni okul hayatında başarılar :)

Yanıtla
avatar
17 Haziran 2017 20:45 sil

Teşekkür ederim tüm gençlerimize bizler de başarı dileklerimizi yolladık.

Yanıtla
avatar
Esra Takım
yazar
8 Temmuz 2017 19:49 sil

Masallah erken torun sahibi olmak buyuk keyif 😊

Yanıtla
avatar
19 Temmuz 2017 09:55 sil

Ne güzel torunların başarılarına da tanık olmak.
Daha güzel yıllara diliyor,kızçeyi öpüyorum.

Yanıtla
avatar
21 Temmuz 2017 23:29 sil

Amin diyorum ,çok teşekkür ederim .

Yanıtla
avatar
23 Temmuz 2017 21:42 sil

Ece'yi ve seni tebrik ediyorum. Tahmin ediyorum ki o dört sene pek kolay geçmemiştir. Oğlum da bu sene 1. sınıfa başlayacak, darısı başımıza :))

Yanıtla
avatar
24 Temmuz 2017 18:27 sil

Çokkkk uzun zamandır paylaşım yapmadığını fark edip merak ettim? Umarım en kısa zamanda yeni yazılarını okuruz :)

Yanıtla
avatar
24 Temmuz 2017 23:49 sil

Daha nice mutluluklara, darısı başımıza...

Yanıtla
avatar
25 Temmuz 2017 20:16 sil

İnşallah her şeyin hayırlısı kısmet olsun.

Yanıtla
avatar
25 Temmuz 2017 20:24 sil

Ece okulunu ve öğretmenini severek geçirdi dört yılını dersi derste dinleyerek çalıştı her yıl takdir belgesi getiren öğrenci oldu bu yıl ODTÜ 5 sınıfa başlayacak umarım aynı başarıyı yakalar inşallah sizlerde böylesine mutlulukları yaşarsınız .

Yanıtla
avatar
25 Temmuz 2017 20:28 sil

Yeğenimin düğün telaşına bizde katıldık canım hazırlık içinde olunca bloğa uğrayamadım umarım kısa zamanda paylaşım yapabilirim .

Yanıtla
avatar
31 Temmuz 2017 18:40 sil

Hayırlı ve güzel telaşlar.Allah tamamına erdirsin inşallah...

Yanıtla
avatar
7 Ağustos 2017 18:10 sil

Amin canım teşekkür ederim güzel dileğine .

Yanıtla
avatar