26 Mart 2017

Evimin Güncesi

Mutfak gereçleri

















Mutfak gereçleri benim alış verişe çıktığımda ilk dikkatimi çeken oluyor yeni neler çıkmış  diye bir bakarım   instagram sayfalarında da ilk baktığım yine mutfak gereçleri olur son günlerde instagram da Konya yıldızı nın ürün tanıtımlarında beğendiğim bir kaç ürünü almak istedim araştırdık önce paylaştıkları  telefon numarası üzerinden iletişime geçtik adreslerini öğrendik  yeni açılmış işletme   uğradığımızda sahibesi Emine hanım müşteri iletişimi kibar samimi yaklaşımları olan bir bayan bize almak istediğimiz ürünlerin kullanımı konusunda bilgiler vermesi  güzel bir davranış sergilemesi bizi yeterince  memnun etti    en üsteki ahşap kaşık şeklinde kömbe kalıbı, krep  kabı ve cup kek kalıbı  aldıklarımız   temizliği ve kullanımı kolay ürünler alttaki resimlerde sevgili Emine hanımın yaptığı cup kek ve satışta olan ürünlerinden bazıları benim gibi  bu tür eşyaları seven biri iseniz yardımım olur adına sizler ile paylaştım sayfasına ziyaret edip satıştaki diğer ürünleri görebilirsiniz hepinizin  sağlıklı evlerinizde tatlı tadında günleri olsun .

39 yorum

yorum Yaz
26 Mart 2017 15:22 sil

Güle güle kullanın 😊Çekilişimede beklerim

Yanıtla
avatar
26 Mart 2017 17:51 sil

Benim için de kitapçı vitrinleri ile mutfak gereçleri satan vitrinler çok çekicidir.
Ahşap kalıpları mamül yapımında kullanıyorlar burada.
İstanbul Tahtakale, mısır çarşısı mutfak malzemelerinde bir numaradır.
Sevgiler.

Yanıtla
avatar
26 Mart 2017 21:29 sil

Ben de çok severim mutfak gereçlerine bakmayı ve almayı. Özellikle 2. fotoğraftaki kalıplara bayıldım:)

Yanıtla
avatar
26 Mart 2017 21:29 sil

Harika ürünler bunlar. Mutlu günlerde kullanın inşallah.

Yanıtla
avatar
Türkan
yazar
26 Mart 2017 21:50 sil

Kömbe kalıpları ne kadar çok çeşitliymiş. Kızım Hatay'dan almış kalıptan, dün ilk kez kömbe yaptım çok sevdik. Sayfa linki verseniz daha kolay ulaşırız Nevcihan hanım.

Yanıtla
avatar
27 Mart 2017 10:21 sil

Teşekkür ederim canım gelicem.

Yanıtla
avatar
27 Mart 2017 10:24 sil

Ben ilk gördüm ahşap kömbe kaşıklarını Makbule hanımcım kurabiye ve helva şekillendirici olarak kullanmak amacı ile aldım. Selamlar...

Yanıtla
avatar
27 Mart 2017 10:27 sil

Ne kolaylıklar çıkarıyorlar canım mesela sürahi şeklindeki lila renkli kapaklı kap hem kekleri ve krepleri akıtmadan, damlatmadan kaba aktarıyor severek kullanıyorum .

Yanıtla
avatar
27 Mart 2017 10:28 sil

Teşekkür ederim canım bayanlara kolaylık ürünler...

Yanıtla
avatar
27 Mart 2017 10:33 sil

Türkan hanımcım yazıda belirttiğim gibi (Konya yıldızı )diye google da aratırsanız instagram ve facabook sayfası çıkıyor ben ahşap kaşığı helva ve kurabiye şekillendirici olarak kullanmak amacı ile almıştım kömbeyi henüz denemedim elinize sağlık afiyet olsun.

Yanıtla
avatar
28 Mart 2017 00:04 sil

Ne güzel malzemeler var...

Yanıtla
avatar
aysel melike
yazar
28 Mart 2017 01:56 sil

İşlevi oldukça fazla gerekli parçalar canım güle güle kullanasın.

Yanıtla
avatar
28 Mart 2017 13:41 sil

Teşekkür ederim canım.

Yanıtla
avatar
28 Mart 2017 13:42 sil

Bayanların işini kolaylaştırıyor canım.

Yanıtla
avatar
deeptone
yazar
28 Mart 2017 21:18 sil

teşekkür ederiiz faydalı bilgi olduuuu :)

Yanıtla
avatar
29 Mart 2017 01:04 sil

Sayfa düzenin değişmiş ben yeni gördüm hayırlı olsun. Mutfak gereçlerine bakmayı ben de çok seviyorum pastalardan böreklerden uzaklaşalı mümkün olduğunca bakmayacağım diyorum ama yine son uğradığım yerden iki kahve kupası aldım:)))
Bunlar da işimizi kolaylaştıran parçalar. kömbe kalıpları gerçekten çok güzel illa ki kömbe yapmak gerekmiyor :))

Yanıtla
avatar
29 Mart 2017 09:46 sil

Gerçekten çok kolaylaştırıyor kullanılan malzeme benzer olsa da görsellik farklılık katıyor.

Yanıtla
avatar
29 Mart 2017 09:47 sil

Ben teşekkür ederim işinizi yararsa ne mutlu bana.

Yanıtla
avatar
öce
yazar
29 Mart 2017 19:07 sil

çok güzel olmuş yayınınız. hem okular için hem de mağaza sahibi için. Kömbe kalıbı özellikle dikkatimi çekti. sevgiler çok çok.

Yanıtla
avatar
30 Mart 2017 10:35 sil

Teşekkür ederim sevgili öce umarım faydalı olmuşumdur.

Yanıtla
avatar
31 Mart 2017 08:04 sil

I really love your blog! I like your posts and photos! I follow you through the GFC, maybe you'll follow me too?

I shall be very glad to friendship! Have a nice week!

xoxo, Nastya

MY BLOG NASTYA DEUTSCH

Yanıtla
avatar
31 Mart 2017 18:59 sil

Welcome blogging .Have a nice day.

Yanıtla
avatar
tülin
yazar
2 Nisan 2017 09:09 sil

Oğlum Hatay dan getirmişti tahta kalıbı. Aklıma getirdi bu yayım.
Bu arada mutfak gereçlerini kabı kacağı sevmeyen var mıdır :) çok Sevgiler

Yanıtla
avatar
2 Nisan 2017 17:09 sil

Güle güle kullanın Nevcihan Hanımcım. İnsan neye meraklıysa, hemen onu görüyor değil mi? Bakalım, bu eşyalarla ne lezzetler çıkacak ortaya... Sevgiler...

Yanıtla
avatar
3 Nisan 2017 09:20 sil

Mutfak eşyaları genelde bayanların ilgisini çekiyor canım gerek kullanım gerekse estetik olarak kolaylık getiriyor diye düşünüyorum . Esen kalın.

Yanıtla
avatar
3 Nisan 2017 09:23 sil

Bence de canım bayanların ilgisini çekiyor, tahta kömbe kalıbını ben kurabiye ve helvalarda şekil verme amaçlı almıştım .Selamlar hepinize.

Yanıtla
avatar
Kahve Yanı
yazar
3 Nisan 2017 13:52 sil

Pasta gereçlerine bayılırım ya, bunlar da harika, çok teşekkürler :)

Yanıtla
avatar
4 Nisan 2017 12:03 sil

Aynen bende çok severim mutfak gereçlerini.

Yanıtla
avatar
4 Nisan 2017 20:18 sil

Mutfak= Biz kadınlar...
Mutfak dolapları almıyor artık,üstelik ben işlevsel olmayanları fazla almam.
Kalıplarda çok güzel ama,insanın canı ister bunları eve alınca da.
Çok renkli bilgiler paylaşmışsınız.
Emeğinize sağlık,afiyet olsun.

Yanıtla
avatar
6 Nisan 2017 11:55 sil

Teşekkür ederim yorumuna canım herkesin ilgi alanı değişik olurmuş umarım benim gibi mutfak gereçlerinin meraklılarına faydam olmuştur.

Yanıtla
avatar
3 Mayıs 2017 13:56 sil

Ne güzel cicili, bicili mutfak gereçleri, mağazaya girsem bir saat çıkmam herhalde:))Çok teşekkürler.

Yanıtla
avatar
deeptone
yazar
3 Mayıs 2017 22:02 sil

melabaaağ. iyisin diy miiii :)

Yanıtla
avatar
4 Mayıs 2017 19:18 sil

İyiyim deep biraz iş yoğunluğu ve arkasından arada dinlenme fırsatı yakaladık değerlendirdik derken ara uzadı bize de iyi geldi inş yakında paylaşımlarım yazabilme fırsatım olur her şey gönlünce olsun hemşehrim.

Yanıtla
avatar
4 Mayıs 2017 19:22 sil

Müjde cim mutfak gereçleri biz kadınların vazgeçilmezi seviyoruz işte.

Yanıtla
avatar
5 Mayıs 2017 16:20 sil

En sevdiğim mutfak gereçlerini almışsınız. O krep kabı diye mi geçiyormuş bende çok istiyorum ondan.Tam adresine bi bakayım yeni açılan yerlere destek vermek lazım bi de ben gidip bakayım alayım bişeyler ;)

Yanıtla
avatar
6 Mayıs 2017 14:21 sil

Bir çoğumuz bayılıyoruz mutfak eşyalarına adı Konya yıldızı olarak geçiyor internet satışları var daha önce meram da dükkanı varmış evet krep kabı olarak satışta yeni gördüm sana da almayı düşündüğün ürünler için iyi günlerde kullan dileklerimi gönderdim.

Yanıtla
avatar
17 Mayıs 2017 21:43 sil

Bende mutfak gereçlerinin delisiyim. En favori mekanım emin önü :) Ama bakmakla yetiniyorum Çünkü bitmiyor aldıkça almak istiyor insan :) Güle güle iyi günlerde kullanın baya uzun zaman olmuş ara vereli çok çok uzatmayın :.) araları :)

Yanıtla
avatar
18 Mayıs 2017 10:35 sil

Sağ olasın canım ,her yerde her şehirde gözüm mutfak eşyalarına takılıyor ne yapalım biz hanımlar seviyoruz demi ama...

Yanıtla
avatar
22 Mayıs 2017 21:27 sil

Güle güle kullan, mutfak eşyalarını ben de çok seviyorum da koyacak yer bulamıyorum artık :))

Yanıtla
avatar