16 Mart 2017

Evimin Güncesi

Bilgisayar oyunları

Çocuklar kadar büyüklerinde ilgisini çekiyor bazı bilgisayar oyunları, sizler  hangi oyunları oynarsınız bilemiyorum   bizim son zamanlarda  sıkça takıldığımız AGARİO  oyunu var belkide  bilenleriniz vardır  bence hayatın ta kendisi büyük balık küçük balığı yer misali  büyümüş olanlar küçükleri  yeme çabası sergiliyor oyuncu nıckleri ise herkes kendince    isimler yazıyor  büyük oyuncunun yanında küçükler onlara yem versin diye dolaşıyor eğer büyümüş ve ilk beşe girmişseniz size yem atan sizinle  ortaklık yapmak isteyen oyuncular   , hatta size ihanet eden ortaklarınız oluyor denemenizi tavsiye ederim  . boş anınızda oynadığınızda zamanın nasıl geçtiğini bilemiyorsunuz aldığınız puanlara göre skins yani sizin oyun resminiz değişiyor  diğer oynadığım oyun PUZZLE  EXPRESS tren vagonlarının  içine değişik  şekilleri yerleştirmek  şekiller tamamlandığı   anda  her vagonda ayrı bir resim ortaya çıkıp tren hareket ediyor .bu  tür oyunların dikkat ve kavrama yeteneği üzerinde  olumlu etkileri olabileceğini düşünüyorum.. oyun resimleri  bilgisayarda paylaşılmış resimlerdir.  Bizim burada  bu gün hava soğuk ve yağışlı olunca evde sıcak yeşil çay  kek ve dere otlu tuzlu kurabiye eşliğinde  oyun keyfi yaptım  oyunları sizlerle paylaştım sizlerinde varsa böyle severek oynadığınız oyunlar paylaşırsanız sevinirim.






32 yorum

yorum Yaz
Fatma ÜZMEZ
yazar
16 Mart 2017 23:36 sil

telefonumda sadece bazen can sıkıntısından "Hay day" diye bir çiftlik var ona bakıyorum bazen işte...

Yanıtla
avatar
17 Mart 2017 13:46 sil

Öğrencilerime bilgi veren bilgisayar oyunları öğretiyorum. Mesela kelime oyunları gibi. Çok faydalı oluyor.

Yanıtla
avatar
17 Mart 2017 14:46 sil

Telefonumda yüklü birkaç oyun vardı çiftlik oyununu duymuştum ekli değildi arada özellikle yolculukta vakit geçirmeye iyi oluyor.

Yanıtla
avatar
17 Mart 2017 14:48 sil

Kelime oyunlarının faydasını inananlardanım bende hafızayı güçlü tutuyor.

Yanıtla
avatar
Yazdan Kalan
yazar
17 Mart 2017 22:30 sil

En son Age of empires ve Sims oynardım bir zamanlar. Sanırım beş yıldır oyun oynamıyorum.

Yanıtla
avatar
Handan
yazar
18 Mart 2017 10:35 sil

Bende de sadece candy crash vardı. Şu anda bir de kelime oyunu wordbrain var :)

Yanıtla
avatar
18 Mart 2017 11:45 sil

Kelime oyunlarının bazı ekli olanları var canım bende yolculukta en çok tercihim..

Yanıtla
avatar
Calimero
yazar
18 Mart 2017 12:33 sil

Hmm, pek oyun oynamıyorum son zamanlarda. Bir ara kaçış oyunları ya da karmaşada nesneleri bulma oyunları oynuyordum:)

Yanıtla
avatar
18 Mart 2017 15:09 sil

Ben bir ara Farmville'e takmış durumdaydım. 2009 falandı sanırım. Baktım bağımlılık yaptı, bıraktım. Çok fena kaptırmıştım kendimi...Şimdi candy crash var. Çok bunaldığımda açıp oynuyorum. Ama genel olarak oyun oynamak yerine, örgü örmeyi ya da kitap okumayı tercih ediyorum. Sevgiler....

Yanıtla
avatar
18 Mart 2017 16:57 sil

Evde yalnız olduğum anlarda severim oyun oynamayı canım paylaşılan oyunları not alıyorum hayatın sıradanlıklarına değişiklik katsın diye.

Yanıtla
avatar
18 Mart 2017 17:01 sil

Örgü ve kitap konusunda hemfikiriz evde yalnız olduğumda oyun oynarken sıkılmadan zaman hızlı geçiyor.

Yanıtla
avatar
18 Mart 2017 17:03 sil

Bazen yapılan işlerden başka değişiklik aranıyor calimerocum bende oyun arayışına giriyorum.

Yanıtla
avatar
deeptone
yazar
18 Mart 2017 17:39 sil

oyun oynamıyom ben de yaa ama herkes oynuyor tabii bi dolu oyun, okey, candy crush ve daaha büssürü oyun, oynamak keyifli bence ama dizi izliyom ben işte, oyun en çok metroda filan gidiyo orda da müzik dinliyom, bi de oyun ya çekirdek yemek gibi, bi başlarsan tamam yaa hiç bırakamıyooon :)

Yanıtla
avatar
18 Mart 2017 18:59 sil

Valla çekirdek gibi ancak iş güç yokken en boş anımda oynadığım oyunlar .

Yanıtla
avatar
18 Mart 2017 20:13 sil

çok güzel yazı olmuş emeğine sağlık :)

Yanıtla
avatar
18 Mart 2017 22:50 sil

Teşekkür ederim mutlu kalın..

Yanıtla
avatar
Esra Takım
yazar
19 Mart 2017 00:30 sil

oyunları çok seviyorum ben de, bu oyunları bilmiyordum, telefonumun hafızasını biraz boşaltınca yükleyip denemek isterim, belki müdavimi olurum :)

Yanıtla
avatar
19 Mart 2017 13:02 sil

bu oyunlar laptoplar da daha güzel oynanıyor canım tavsiye ederim .

Yanıtla
avatar
tülin
yazar
19 Mart 2017 22:07 sil

Hiç işim olmaz canısı. Doğrusu yanımda oynayan varsa da rahat vermem, onu da taciz ederim. O derece yani :))
Bana kekle, kurabiyeden haber versen. Oh mis!

Yanıtla
avatar
20 Mart 2017 01:17 sil

Olabilir tabi tercih meselesi , yeter ki iste kek ve kurabiye hazır canım....

Yanıtla
avatar
20 Mart 2017 07:59 sil

Oyun bağımlısı olmayan bir ben varım çevremde. Yüklerim ama iki ayda bir kez ancak oynarım :)

Sevgilerimle

Yanıtla
avatar
20 Mart 2017 11:51 sil

İşten çok vakit bulamasam da en boş anımda ve uzun yolculuklarda vakit geçirmeye iyi geliyor diye düşünüyorum yoksa bir anne olarak nerede o kadar çok vakit değil mi ? Her şey gönlünüzce olsun.

Yanıtla
avatar
23 Mart 2017 15:49 sil

Eskiden oynardım son yıllarda çocuklardan hiç fırsat kalmıyor ki...
Bir de ne biliyim insan yaş aldıkça zevkleri de değişiyor sanırım...

Yanıtla
avatar
23 Mart 2017 20:59 sil

Aynen dediğin gibi benim ki sessiz yalnız kaldığım anların kaçamağı oluyor.

Yanıtla
avatar
25 Mart 2017 18:17 sil

ben de eskiden çok severdim canım ama oğlana örnek olacağım derken hepten koptum oyunlardan ama ona rağmen oğlum çok sever ve yarım saatlik izni var minecraft oynuyor.

Yanıtla
avatar
Türkan
yazar
26 Mart 2017 02:48 sil

Bende oyun oynamayan gruptanım, kek kurabiye tercihim:))

Yanıtla
avatar
26 Mart 2017 12:42 sil

Olur Türkan hanım cım amaç muhabbet olsun ortak konular paylaşmak kek kurabiyede hem fikiriz .

Yanıtla
avatar
26 Mart 2017 12:44 sil

Bazen en boş aralarda oynadığım oyun oluyor benimki de .

Yanıtla
avatar
26 Mart 2017 17:51 sil

Bende oyun oynayamıyorum. :) Bir süreden sonra sıkılma durumlarına geliyorum maalesef :))) Ama annem maşallahı var en sevdiği balon patlatma ve Tetris sanırım onu çok seviyor :))

Yanıtla
avatar
27 Mart 2017 10:20 sil

Balon patlatmaca not aldım bu oyunu ..

Yanıtla
avatar
29 Mart 2017 01:07 sil

Benim de face de kendimce takıldığım Mahjong travels diye çin taşlarını eşleştirme oyunum var onun dışın da kelime oyunlarını çok seviyorum ama fırsatım da pek olmuyor.:))

Yanıtla
avatar
29 Mart 2017 09:49 sil

İnan benimki de çok kaçamak anlarda oluyor ama kelime oyunları ve bu tür oyunların bellek üzerine etkisi olduğu kesin .

Yanıtla
avatar