8 Şubat 2017

Evimin Güncesi

Paylaşım

 Bu gün   alerjik nezle ile mücadele ediyorum  sol gözüm sol burnum dan resmen su akıyor hafiften  baş ağrısı  hapşırık  iradem dışı beni esir aldı   sağ olsun eşim meyve suları ve ilaçlar desteklemeye çalışsa da  yataktan kalkmaya  gözüm yemedi yatıyorum   aynı zamanda sizler için  önceden aldığım fotoğrafladığım bir kaç ürünün resmi paylaşmak istedim üstteki çok fonksiyonlu kutu A101 den ben içine günlük kullandığım makyaj ürünlerini koydum çift taraflı kullanışlı
Ankara Ankara güzel Ankara İzmirliyim ama Ankara'da  okul yıllarım geçti kardeşim yeğenlerimiz orada  kimi Çankaya'da kimi Etimesgut 'da sık gittiğimiz şehir seviyorum  oraları  bu tablonun bütün parçalarını hazır halde şık düğmeden aldım evde silikon tabancası ile  yapıştırdım
   

 Banyo duvarımızı süsleyen bu  ürün Ankara hediyelik eşya fuarından  satıcıları İzmir'den gelmiş renk olarak banyo fayanslarımıza uygun olduğu için   severek kullandığım süsüm.

Bio magic ürünü olan bu saç boyası benim alerjik bünyeme çok iyi geldi hem organik oluşu  hemde dayanma süresinin diğer boyalar kadar olması tecih nedenim oldu saçlarım ince telli olunca gayet güzel tutuyor hamile ler de alerjik bünyelerde güvenle kullanabileceği öneriliyor çok fazla renk alternatifi olmasa da doğala yakın tonları seçmişler saçlarım koyu  kestane rengi  ,kendi renk tonuma uygun olduğu için bulduğum anda dört beş kutu aldığım oluyor bu günkü paylaşımım böyle oldu hepinize sağlıklı mutlu huzurlu günler diliyorum.,

30 yorum

yorum Yaz
Handan
yazar
8 Şubat 2017 19:43 sil

Banyo duvarındakine bayıldım :)

Geçmiş olsun.

Yanıtla
avatar
8 Şubat 2017 20:16 sil

Geçmiş olsun. Hem hasta olup hem de yayın yapmaya çalışmak... Bu kadar yorulmayın.
Sevgiler.

Yanıtla
avatar
tülin
yazar
8 Şubat 2017 20:17 sil

Ankara yı seven bir blogger arkadaşım daha varmış :) Ne güzel. Geçmiş olsun bu arada canım.

Yanıtla
avatar
Esra Takım
yazar
9 Şubat 2017 09:57 sil

çok geçmiş olsun, en kısa zamanda iyileşirsiniz inşallah. Ürünlerinizin hepsi çok güzel güle güle kullanın :) Banyo aksesuarınıza ayrıca bayıldım, çok farklı ve çok güzel.

Yanıtla
avatar
9 Şubat 2017 13:14 sil

Geçmiş olsun arkadaşım...

O çift taraflı kutudan ben de almıştım, dikiş kutusu yaptım ben de :)

Yanıtla
avatar
deeptone
yazar
9 Şubat 2017 14:52 sil

şık düğme evet biliyom izmir caddesine yakın yaaa ben de izmirliyim ama ankarayı çok severim istanbulu daa :)

Yanıtla
avatar
9 Şubat 2017 19:12 sil

Geçmiş olsun, Nevcihan Hanım. Ürünlerinizi güle güle kullanın. Şık Düğme benim de severek gezdiğim bir yerdir. Hiçbir şey almasam bile mutlaka uğrarım. Banyodaki tablonuz da çok şirinmiş, iyi denk gelmiş. Sevgiler...

Yanıtla
avatar
10 Şubat 2017 00:15 sil

Sağolasın ,bende banyolara uygun olacağı için almıştım.

Yanıtla
avatar
10 Şubat 2017 00:20 sil

Sağ olasın Makbule hanım sizlerin güzel yorumlarını almak doping oluyor.

Yanıtla
avatar
10 Şubat 2017 00:22 sil

Teşekkür ederim Esra hanım beğeniler insanı mutlu kılıyor.

Yanıtla
avatar
10 Şubat 2017 00:28 sil

Çok sağolasın ,sevilmez mi öğrencilik hayatı 4 yılım geçti ayrıca oğlumun işi nedeni ile 2014 de 6 ay toki turkuazlar da kaldık.

Yanıtla
avatar
10 Şubat 2017 00:31 sil

Teşekkür ederim A 101 lerin kullanışlı ürünlerinden sizde mutlulukla kullanın.

Yanıtla
avatar
10 Şubat 2017 00:35 sil

Deep hemşehri olmamıza sevindim ben ilçesindenim , ilçenin şimdiki belediye başkanından bir önceki belediye başkanı kuzenimdi .

Yanıtla
avatar
10 Şubat 2017 00:38 sil

Evet benimde geldiğimde uğrak yerlerimden biridir şık düğme bakarsın bir gün karşılaşırız çok sevinirdim.

Yanıtla
avatar
Kafa Dergi
yazar
11 Şubat 2017 08:19 sil

Geçmiş olsun.. :)

Yanıtla
avatar
Yazdan Kalan
yazar
11 Şubat 2017 12:07 sil

Geçmiş olsun ablacığım. Dikkat et kendine.
Ankara'yı ben de çok seviyorum. Yiğidim aslanım orada yatıyor...

Yanıtla
avatar
11 Şubat 2017 18:42 sil

Burcu'cum iyiyim şükür alerjik bünyeye sahip olunca arada böyle oluyor canım üzüldüm Ata'ma kocaman sevgilerimizi yolladık.

Yanıtla
avatar
11 Şubat 2017 18:44 sil

Sağ olun dileğinize çok memnun oldum istekleriniz gönlünüzce olsun.

Yanıtla
avatar
12 Şubat 2017 00:08 sil

Geçmiş olsun. Cep telefonundan girdiğimden midir bilemedim sizin takip et butonunuzu bulamadım.

Yanıtla
avatar
12 Şubat 2017 11:31 sil

Teşekkür ederim dikkat etmemiştim bakıcam esen kalın.

Yanıtla
avatar
13 Şubat 2017 01:07 sil

Bu kocislerde olmasa ne yapariz bilmem:) Benimki de uc gundur bana meyvesuyu ve ilac tasiyor:))
O banyo aksesuarina bende bayildim.

Yanıtla
avatar
13 Şubat 2017 23:03 sil

Ne güzel objeler.
Çok zevklisiniz.
Ankara'mız güzeldir-değerlidir.
Sevgiler.

Yanıtla
avatar
Kahve Yanı
yazar
13 Şubat 2017 23:04 sil

Merhaba ben geldim :)
İçerisinde makyaj malzemeleriyle o kutuya bayıldım. Bir de banyo süsü çok cici, hepsini güle güle kullanın...
Kahve'ye beklerim, sevgiler...

Yanıtla
avatar
13 Şubat 2017 23:58 sil

Allah ömür versin tüm sevdiklerimize size de geçmiş olsun beğenmenize sevindim.

Yanıtla
avatar
14 Şubat 2017 01:45 sil

Sağolasın o senin gönlünün güzelliği .

Yanıtla
avatar
14 Şubat 2017 01:48 sil

Hoşgeldin sorma bende severim makyaj ürünlerini yaşa ve kıyafete uygun kullanmayı severim ürünleri tabi ki gelirim.

Yanıtla
avatar
16 Şubat 2017 22:11 sil

Bu arada o güllü tabloya bayıldım. O güzel kutu için A101 e bakmam lazım iyi fikir.

Yanıtla
avatar
16 Şubat 2017 22:47 sil

Güzel yorumunuza teşekkür ederim .

Yanıtla
avatar
öce
yazar
24 Şubat 2017 23:44 sil

Çok geçmiş olsun. Boya tavsiyenize ayrıca teşekkür ederim bende de sorun oluyor. Diğer paylaşımlarınızda çok güzel, ellerinize sağlık.

Yanıtla
avatar
25 Şubat 2017 10:43 sil

Teşekkür ederim sevgili öce esenlikler dilerim.

Yanıtla
avatar