12 Şubat 2017

Evimin Güncesi

En kıymetlimiz sağlık






Sağ baş yastık istemez  , sağlık varlıktan öncedir  gibi sözleri söyleyip geçeriz yada duyunca önemsemeyiz  bazen ise hunharca kullanırız sağlığımızı en ufak hastalıkta kaybedince   dünya nimetlerinin hiç birini gözümüz görmez en güzel yiyecek ,giyecek, takı  ve sevdiklerimiz hep ikinci plana atılır derdimiz ile uğraşırız  o   sırada hele birde yatmayı sevmeyenlerdenseniz saatler geçmez bir an önce iyi olma isteği daha da çekilmez hale getirir hastalıkları  oysa     kalbimiz, düşüncelerimiz dualarımız ile şükür edecek o kadar çok şey vardır ki bazen unuturuz bunları  büyüklerin  deyimi ile  kötünün kötüsünü düşünüp şükür etmek, her yeni sabahlara ülkemizde evimizde sevdiklerimiz ile kavuşmaya şükür etmek  o kadar çok ki sayfalar yetmez sonucunda insanız her birimizin yaşadığı hayatlarda farklı koşuşturma içinde unuttuklarımız oluyor sabırsızlığımız oluyor  şükürler olsun ki bunların hepimiz bilincindeyiz bende toparlanınca kendimi  temizliğe ve mutfağa attım katmer poğaça ve elmalı tart sizlere de ikramım bıraktığınız değerli yorumlarınız için  , ülkemizde ,evlerimizde, kalplerimizde    her daim huzur olması dileği ile........

38 yorum

yorum Yaz
ACEMIDEMIRCI
yazar
12 Şubat 2017 18:39 sil

Hep sağlıklı olalım dileyerek :)

Yanıtla
avatar
tülin
yazar
12 Şubat 2017 19:38 sil

Amin canım. Tekrar geçmiş olsun.
Ellerine sağlık, çok güzel görünüyor her şey.. Bir dilim elmalı alabilir miyim?

Yanıtla
avatar
12 Şubat 2017 20:41 sil

Temizlik ve düzen dört dörtlük olmuş. Katmer poğaça ve elmalı tart nefis görünüyor.
Hayat sağlık, huzur ve mutluluk ağırlıklı günlerle geçsin.
Sevgiler...

Yanıtla
avatar
deeptone
yazar
12 Şubat 2017 20:59 sil

ay yine diyom senin ev sakinleştiriyor insanı, huzur veriyor :)

Yanıtla
avatar
Handan
yazar
12 Şubat 2017 21:47 sil

Bir ay bacağımın üzerine basamamıştım, o bir ay çok eğitici oldu benim için.

Sağlıklı olunca iş yapmak bile keyif,değil mi :)

Ellerine sağlık.

Yanıtla
avatar
13 Şubat 2017 01:12 sil

3 gun hasta yatinca bende dedim kendi kendime, allahim surekli yatmak zorunda kalanlara acil sifalar versin. Nasil da bilemiyormusuz sagligimizin kiymetini:(
Elamli tart'tan bir parca alip kaciyorum, ellerinize saglik:) Nefis olmus!! :))

Yanıtla
avatar
13 Şubat 2017 04:52 sil

Nedense bir şeyleri kaybetmeye başlayınca değerini, kıymetini anlıyoruz. Sağlık ta bunların en önemlisi...

Yanıtla
avatar
13 Şubat 2017 11:01 sil

Amin canım hepimizin sağlıklı mutlu hayatları olsun.

Yanıtla
avatar
13 Şubat 2017 11:04 sil

Teşekkür ederim Tülin 'cim tabi ki şifa olsun.

Yanıtla
avatar
13 Şubat 2017 11:05 sil

Amin Makbule hanımcım güzellikler hepimizin olsun.

Yanıtla
avatar
13 Şubat 2017 11:08 sil

O senin her şeyi güzel gören gönlünün güzelliği canım.

Yanıtla
avatar
13 Şubat 2017 11:10 sil

Sorma canım RABBİM kimseyi sağlıkla imtihan etmesin sağlık olunca herşey oluyor.

Yanıtla
avatar
13 Şubat 2017 11:13 sil

Aynen öyle Mevlüde hanımcım ALLAH yatanların ve onlara bakanların yardımcısı olsun teşekkür ederim.

Yanıtla
avatar
13 Şubat 2017 11:15 sil

Çok doğru insan oğluyuz denir ya çabuk unutuyoruz yaşadıklarımızı .

Yanıtla
avatar
13 Şubat 2017 20:00 sil

Ya harika görünüyorlar ama yazık değil mi bana :) bizlere. Ne güzel bir yazı olmuş böyle. Öyle gerçekten kimse sahip olduğunun değerini bilmiyor. Hele ki sağlık... Sevgilerimle, çok güzel bir yazıydı. :)))

Yanıtla
avatar
13 Şubat 2017 21:43 sil

Bembeyaz, mis gibi, sade ama şık, bayıldım maşallah diyorum nazar değmesin, sağlık en önemli şey, sağlıkla, güle güle oturun. Elmalı tart ve katmerli poğaçalar da harika görünüyor, eline sağlık:)

Yanıtla
avatar
Esra Takım
yazar
13 Şubat 2017 21:59 sil

çok güzel bir eviniz var, dekorasyonunuz sade ve çok şirin :) ellerinize sağlık yaptıklarınız da harika görünüyor :)

Yanıtla
avatar
13 Şubat 2017 22:55 sil

Hep derim işten korkmam,iş yapamayacak olmaktan korkarım ;
Allah kimseyi o durumda bırakmasın.
Keyfi yapmak istemez o başka, ancak elinde olmadan yapamamak çok zor annemden bilirim...
Geçmiş olsun , Eviniz hep böyle huzurlu-beyazın duruluğunda temiz kalsın.

Yanıtla
avatar
14 Şubat 2017 01:34 sil

Büşra beğenmene sevindim de yazık değil mi demen beni bitirdi benden de bolca selam sana.

Yanıtla
avatar
14 Şubat 2017 01:38 sil

Böyle güzel yorumlar okuyunca hangi harf ile başlasam diye şaşırıyorum yorumların temiz yüreklerden geldiğini biliyorum teşekkür ederim.

Yanıtla
avatar
14 Şubat 2017 01:40 sil

Teşekkür ederim Esra hanım çocuklar istedimi anneler herşeyi yapıyor...

Yanıtla
avatar
14 Şubat 2017 01:42 sil

Amin canım hepimizin huzurunu Rabbim daim etsin gerçekten kimseye muhtaç olmadığımız yaşamımız olsun.

Yanıtla
avatar
14 Şubat 2017 10:31 sil

Ay üzdüm mü sizi kusuruma bakmayın. Sadece gece okuyunca insanın canı çekiyor. Ben de yemek yemeyi çok seven bir insan olduğum için, öyle dedim. Sevgilerimle...😊

Yanıtla
avatar
14 Şubat 2017 11:22 sil

Anladım seni Büşra cım, benimkisi samimiyetten söylenmiş bir söz senin gibi gençler bizlerin gururu....

Yanıtla
avatar
yasampare
yazar
15 Şubat 2017 20:00 sil

merhaba ben bloğunuzu izlemek istiyorum ama hata veriyor

Yanıtla
avatar
16 Şubat 2017 00:22 sil

Umarım düzelmiştir her zaman beklerim .

Yanıtla
avatar
aysel melike
yazar
16 Şubat 2017 02:54 sil

Önce duana aminn canım tabiki herişin başı sağlık kronik rahatsızlığa yakalandığımdan beri bunu fazlasıyla anladım miss gibi evinde sağlıcakla oturasın mamaların nefiss görünüyor tadına baktım kabul et:))

Yanıtla
avatar
16 Şubat 2017 13:51 sil

Hakkaten zor. Geçmiş olsun...

Yanıtla
avatar
16 Şubat 2017 13:58 sil

Sizi takipteyim. Sevgiler. Bana da beklerim.

www.nilgunozenaydin.com

Yanıtla
avatar
16 Şubat 2017 14:42 sil

Teşekkür ederim esen kalın .

Yanıtla
avatar
16 Şubat 2017 14:45 sil

Tabi ki gelirim mutlu kalın.

Yanıtla
avatar
16 Şubat 2017 15:06 sil

Teşekkür ederim sana da geçmiş olsun canım dermansız dert vermesin Rabbim .

Yanıtla
avatar
16 Şubat 2017 18:22 sil

Ayyy harika görünüyor. Ellerinize sağlık. Sağlıkla ve huzurla oturun güzel evinizde. Sevgiler :)

Yanıtla
avatar
16 Şubat 2017 22:41 sil

Çok teşekkür ederim herşey gönlünüzce olsun.

Yanıtla
avatar
yasampare
yazar
18 Şubat 2017 12:33 sil

Ellerinize sağlık

Yanıtla
avatar
18 Şubat 2017 16:23 sil

Çok teşekkür ederim.

Yanıtla
avatar
22 Şubat 2017 01:00 sil

Sağlık gerçekten çok önemli ancak kaybedince anlıyoruz kıymetini. Ne demiş Kanuni "olmaya devlet cihanda bir nefes sıhhat gibi" :) Eviniz çok ferah çok güzel gerçekten sağlıkla, sıhhatle, huzurla yaşayın inşallah. Bu arada turta ve poğaçalarda nefis görünüyor ellerinize sağlık :) sağlıkla sevgiyle kalın ♥

Yanıtla
avatar
24 Şubat 2017 23:47 sil

Sıcacık bir yuva. Sağlıkla yaşamak nasip olsun. Geçmiş olsun çok. sevgilerimle...

Yanıtla
avatar