19 Şubat 2017

Evimin Güncesi

Pazar günü




 Dışarıda güneş pırıl pırıl hava biraz soğuk olsa da mis gibi  nihayet özlediğimiz güneşi görmeye başladık  öncelikli işlerim arasında kurumuş birkaç mevsim çiçeğimin yerine ortanca ve onun gibi biraz daha kalıcı çiçekler dikmek önerebileceğiniz bildiğiniz çiçekler varsa  paylaşırsanız memnum olurum  sonra boyanacak birkaç işim var onları tamamlamak   tabi öncesinde enerji toplamak gerekir alıp da okuyamadığım Debbıe Macomber'ın kitabını  başladım bu gün , gün içinde vakit bulamasam da yatmadan birkaç sayfa okumak iyi oluyor konusunu okuyunca paylaşırım okuyanlarınız olabilir  kitap kapağındaki resim  ilgimi çekince aldım hepinizin sevdiğiniz  pasta tadında güzel günleri olsun.

37 yorum

yorum Yaz
19 Şubat 2017 13:31 sil

Sakız sardunya çiçeğini seviyorum ama maalesef oğlumun alerjik durumundan dolayı evde çiçek yetiştirmemizi doktor yasakladı. Bloğunuzu çok beğendim takibe alıyorum. Bende beklerim. www.ustunzekalicocuklarvar.blogspot.com

Yanıtla
avatar
19 Şubat 2017 14:09 sil

Çiçeklerden anlamadığım için bir şey diyemeyeceğim ama bilen arkadaşlar mutlaka vardır aramızda, Debbie Macomber'in Küçük Mucizeler Dükkanı'nı okumuştum güzel, rahat okunan bir üslubu var, çok sevdim. Yaaa pasta istedi şimdi canım:)))afiyet olsun:)

Yanıtla
avatar
tülin
yazar
19 Şubat 2017 17:40 sil

Gerçekten güzel bir kitap adı :) Konusunu merak ettim bile.

Yanıtla
avatar
19 Şubat 2017 18:32 sil

Sevgili Evimin Güncesi,

Yanında bir bardak çay alıp resimlerindeki gibi dinlenceli nefis bir ortamda okunası kitap o. İçim gitti vallahi özendim,çok güzeldi bu post. Sevdiğim her şeyi içeriyor..

Sevgiler

Yanıtla
avatar
19 Şubat 2017 21:27 sil

Birkaç saksı sardunya çiçeğim var kapalı balkonda tutuyorum oğlunuza geçmiş olsun alerji bambaşka bir sorun büyüdükçe düzeleceğini umuyorum tabi ki gelirim.

Yanıtla
avatar
19 Şubat 2017 21:32 sil

Aynen canım bir kaç sayfasını okudum kitap akıcı yazılmış sıkmıyor şu ışınlanmaları bir an önce geliştirseler ne iyi olurdu konuklarımıza hemen ikramlar gönderirdik.

Yanıtla
avatar
19 Şubat 2017 21:34 sil

Bitince bir özet geçmek isterim canım selamlar.

Yanıtla
avatar
19 Şubat 2017 21:38 sil

Yazını okuyunca tam tatil modun da hissettim kendimi canım ne güzel anlatmışsın arada kendimize böyle zaman ayırmak çok iyi oluyormuş.

Yanıtla
avatar
beauty beybi
yazar
20 Şubat 2017 00:52 sil

En sevdiğim zaman geçirme yöntemi :) bloğunuzu çok beğendim etkinliğime katıldığın için teşekkür ederim takipteyim :) Sende bloğumu takip edersen çok sevinirim Esen kal :)

Yanıtla
avatar
aysel melike
yazar
20 Şubat 2017 02:27 sil

Fırsat bulduğunda kitabın özetini bekleyeceğim.Yapay çiçek biliyorum hemde çok kolay ama inan yapıp sunacak elimde malzemem yok hem bunlar ince işler ellerime zarar veriyor diye yıllardır ilgilenmiyorum eğer uzun yazmış demezsen sana kısacık basit bir yöntem anlatayım.Tuhafiyelerde bulacağın papatya şeklinde beyaz fistolar var birbirinden makasla ayırabiliyorsun ortalarını keçeli kalemde olur ya da sarı renk bir keçeden yuvarlak keserek yapıştır (tohum kısmı olacak)çiçek telinin tek katını fistonun altından geçirerek iki kat yaparak gramafon kağıdı ile sar biten yerini uhu ile yapıştır.Bu şekilde 6-7 tane hazırla köpük hani starafor varya beyaz eşyalardan çıkar ona batır ve hepsini bir yere sabitle sonra dallarını açarak şekil verirsin sonra bu köpüğü küçük bir toprak saksı ya da başka bir kaba oturttur köpük görünmesin diye ya renkli taşlarla ya da yapı marketlerde bulursun yosunla kapla anlatımı uzun oldu ama çok basit:)) sevgiler herişin kolay gelsin.

Yanıtla
avatar
aysel melike
yazar
20 Şubat 2017 02:29 sil

Eminim ne anlattı diye şaşırmışındır ben bile gülüyorum kendime gecenin bu saatinde yazını yanlış okumuşun yani ben yapay çiçek soruyorsun sandım üfff çok pardon yayınlamayabilirsin ilk yorumu:))))

Yanıtla
avatar
20 Şubat 2017 13:01 sil

Olur mu hiç onca yazıp anlatmışsın tebessüm ile okudum ben severim böylesine güzel uğraşları uygulamayı benim gibi ilgisi olan arkadaşlar varsa bloguma uğradıklarında faydalansınlar diye yayınladım emek verip yazdığın değerli bilgileri ,her şey gönlünce olsun Aysel Melike'cim

Yanıtla
avatar
20 Şubat 2017 13:08 sil

Ben teşekkür ederim blogundaki ürün paylaşımların tam benlik tabi ki gelirim.

Yanıtla
avatar
20 Şubat 2017 13:55 sil

Tam pazar keyfi olmuş desene..Daimi olsun efendimm :)

Yanıtla
avatar
Yazdan Kalan
yazar
20 Şubat 2017 15:19 sil

Sarah Jio ile kitap kapağında yarışıyorlar sanırım. Afiyet bal şeker olsun ablacığım.

Yanıtla
avatar
20 Şubat 2017 20:17 sil

Çok teşekkür ederim hepimizin bol keyifli anları olsun.

Yanıtla
avatar
20 Şubat 2017 20:20 sil

Sağ olasın Burcum kitap kapak resimleri ilk dikkat çeken oluyor gerçekten.Selamlar.

Yanıtla
avatar
20 Şubat 2017 21:12 sil

Huzur keyfi diyeyim ben buna...

Yanıtla
avatar
20 Şubat 2017 21:25 sil

Aynen canım çok teşekkür ederim.

Yanıtla
avatar
Handan
yazar
20 Şubat 2017 22:29 sil

İnsanın içine umut ve mutluluk veren bu tarz kitapları seviyorum :)

Bizde pazar günü pazar var. ne hikmetse haftanın en koşturup yorulduğum günü oluyor :D

Yanıtla
avatar
sosyopatic
yazar
20 Şubat 2017 23:06 sil

Kapalı balkonunuzu mis gibi kokutacak sümbüle ne dersiniz bilmiyorum🤗 Bayılıyorum rengine ve kokusuna 🙃

Yanıtla
avatar
21 Şubat 2017 10:26 sil

Bende severim sümbülleri neden olmasın .

Yanıtla
avatar
21 Şubat 2017 10:28 sil

Pazar dolaşmayı çok severim sizinki daha iyiymiş.

Yanıtla
avatar
21 Şubat 2017 21:36 sil

Güzel bir kitaptır ben çok sevmiştim. İnşallah sizde seversiniz. Sevgilerimle...:))

Yanıtla
avatar
deeptone
yazar
21 Şubat 2017 21:47 sil

1 ve 3 nolu fotolar çok tatlııııı :)

Yanıtla
avatar
22 Şubat 2017 01:09 sil

Çiçeklerle uğraşmak terapi gibi :) huzur dolu ve sizin de dediğiniz gibi pasta tadında günleriniz olsun sevgilerimle :)♥

Yanıtla
avatar
22 Şubat 2017 06:37 sil

Bu güzel planlarını en kısa zamanda gerçekeştirmeni diliyorum. Bugün seni de mimledim. Bloguma beklerim.http://neselisusevim.blogspot.co.uk/2017/02/mim-hayallerim.html Sevgiler ;)

Yanıtla
avatar
22 Şubat 2017 08:13 sil

Amin canım hayatta istediklerimin başında gelir birlikte mutlu yaşamak çiçeklerin enerjisi iyi geliyor...

Yanıtla
avatar
22 Şubat 2017 08:15 sil

teşekkür ederim sevgili deep selamlar .

Yanıtla
avatar
22 Şubat 2017 08:16 sil

Şimdilik fırsat buldukça beğeni ile okuyorum Büşra'cım.

Yanıtla
avatar
22 Şubat 2017 08:45 sil

Amin canım tabi ki gelirim bütün bloglar gibi seninde paylaşımlarını beğeni ile takip ediyorum.

Yanıtla
avatar
22 Şubat 2017 11:47 sil

Güneşi gördükçe enerjimiz de yükseliyor. Bu kış ve saatlerin ayarlanmaması oldukça zorladı hepimizi. Bahar gelsin de neşelenelim :)

Yanıtla
avatar
22 Şubat 2017 18:36 sil

Gerçekten öyle özledik ki güneşi birkaç gündür buralar çok güzel sağlık ve mutlulukla yaşayalım mevsimleri..

Yanıtla
avatar
öce
yazar
24 Şubat 2017 23:55 sil

iki ay kadar önce Tavşan Kulağı ( sıklamen ) çiçeği aldım açtıkça açıyor. tavsiye edebilirim.
sevgilerimle...

Yanıtla
avatar
25 Şubat 2017 10:45 sil

Sıklamen de güzel bir çiçek not ettim.

Yanıtla
avatar
6 Mart 2017 13:42 sil

Debbie Macomber'ın en sevdiğim kitaplarındandır. Ben de sizin gibi, yatmadan önce birkaç sayfa okumaya çalışanlardanım. Fazla ilerleyemesem de kitap okumayı seviyorum. Ben de havalar iyice ısınsa da çiçeklerimi dışarıya çıkartıp, balkon keyfine başlasam diyorum. Size kolay gelsin, sevgiler...

Yanıtla
avatar
6 Mart 2017 22:35 sil

Özledik balkon keyfi yaptığımız günleri bende göz tansiyonu olunca gözlerimi fazla yormadan okumaya çalışıyorum bu nedenle kitaplarda zor bitiyor yinede okumak iyi oluyor.Selamlar

Yanıtla
avatar