7 Ocak 2017

Evimin Güncesi

Temizlik





Davlumbaz temizliğin de nihayet istediğim gibi bir temizlik yapabildim ve sizlerle paylaşmak istedim inanın   bu kadar kolay olmamıştı   bizim mutfakta pencere yok  sadece boydan camekan balkon kapısı var kapıyı açıp havalandırıyorum  davlumbaz daha fazla çalıştığı için çabuk kirleniyor bu yağ çözücüyü önce davlumbaz ızgarasının her tarafına püskürttüm 15- 20 dakika kadar  bir mutfak  leğeni üzerinde bekletip temiz bir mutfak fırçası ile fırçaladım temiz diş fırçası da olabilir sonra bolca durulayıp  kuruladım sonuç pırıl pırıl oldu .

22 yorum

yorum Yaz
7 Ocak 2017 10:29 sil

Davlumbaz temizliğinin ne kadar uğraştırdığını bilirim. Zordur yağlı kirleri geçirmek. Hiçbir zaman da tam temizlenemez. Bu deterjanı deneyeceğim. Teşekkürler.

Yanıtla
avatar
7 Ocak 2017 11:36 sil

Çok iyi,ben de böyle temizliyorum miss.
Güle güle kirlenin.

Yanıtla
avatar
7 Ocak 2017 18:46 sil

Ben teşekkür ederim , faydalı olabildiysem ne mutlu bana.

Yanıtla
avatar
7 Ocak 2017 18:48 sil

Gerçekten mis oluyor hemde kolaylıkla

Yanıtla
avatar
7 Ocak 2017 20:40 sil

Nefret edilesi bir iş.Ben de benzer şekilde temizliyorum , yağ çöz sıkarak. ellerinize sağlık:)

Yanıtla
avatar
8 Ocak 2017 12:02 sil

Haklısınız oyalayıcı işler kimyasal kullanmayı pek sevmesem de bu tür temizlik de iyi ki var diyorum.

Yanıtla
avatar
öce
yazar
9 Ocak 2017 16:07 sil

ben ayda bir kez bulaşık makinesinde yıkıyorum filtreleri hiç uğraşmama gerek kalmıyor. bir de öyle tavsiye ederim. sevgiler...

Yanıtla
avatar
9 Ocak 2017 19:57 sil

Bende koyuyorum öcecim hatta haftada bir bulaşık selesi kaşıklık ne varsa sadece bunlar için makina çalıştırırım benim mutfağımda belirttiğim gibi büyük pencere olmayınca bütün yük davlumbaza kalıyor .

Yanıtla
avatar
aysel melike
yazar
10 Ocak 2017 02:43 sil

Malesef mutfakta sık temizlenmeye maruz en zor detay ben kimyasala karşı olduğumdan 3yıldır kullandığım doğal bir ürünle hallediyorum.Her işin kolay gelsin canım.

Yanıtla
avatar
10 Ocak 2017 22:20 sil

Haklısın canım mutfak daha çok titizlik isteyen evin önemli bölümlerinden kimyasallar konusunda aynı fikirdeyim gıdadan temizliğe doğal organik ürünler ailece tercihimiz ama ben bu ürünün temizliğini sevdim bizim davlumbazı detaylıca temizlediği için daha çok memnun kaldım. Her isteğin gönlünce olsun ...

Yanıtla
avatar
Ben İlsu
yazar
11 Ocak 2017 00:14 sil

Ben bu derece derin temizliklerde hiç bulunmadım. Annem az biraz hijyen takıntılıdır kimseye el sürdürmez saolsun:) Bu kadar kolaylaştıran bişeyse bende anneme iletmek üzere not aldım:)

Yanıtla
avatar
11 Ocak 2017 14:24 sil

Benimde ilk kullanışım memnun kaldığım için paylaştım umarım faydalı olurum.Esen kalın .

Yanıtla
avatar
12 Ocak 2017 14:34 sil

Ben bunun için farklı bir şey kullandım o da çok etkiliydi. Hem daha iyi çekmeye başladı. Kolay gelsin.
.

Yanıtla
avatar
12 Ocak 2017 20:18 sil

Davlumbaz temizliği yağ barındırdığı için gerçekten sık yapılması gerekiyor mümkünse kullandığınız ürünü paylaşır mısınız esen kalın.

Yanıtla
avatar
Handan
yazar
13 Ocak 2017 06:15 sil

Ne güzel temizlemiş not alayım ben de.

Yanıtla
avatar
13 Ocak 2017 16:24 sil

Faydalı deneyimleri paylaşmak iyi oluyor.

Yanıtla
avatar
Elif Şahin
yazar
16 Ocak 2017 14:00 sil

Hızır gibi yetiştiniz valla ;)
Sevgiler...

Yanıtla
avatar
16 Ocak 2017 19:47 sil

Faydalı olabildiğime sevindim.

Yanıtla
avatar
17 Ocak 2017 23:02 sil

Ellerine sağlık mutfağın en zor ayrıntısı:))

Yanıtla
avatar
18 Ocak 2017 10:22 sil

Öyle gerçekten mutfak temizlikte öncelikli yerlerden.

Yanıtla
avatar
Umman Aslan
yazar
25 Ocak 2017 00:58 sil

Bu aralar tam da internetdə davlumbazı necə təmizləyə bilərəm deyə araşdırma aparmaq istəyirdim. Yazınız tam yerinə düşdü. Amma bu üründən bizdə də varmı bilmirəm. Marketdə axtaraq gərək. Təşəkkürlər.

Yanıtla
avatar
25 Ocak 2017 11:43 sil

Umarım bulursunuz ben çok memnun kaldım.Esen kalın.

Yanıtla
avatar