28 Temmuz 2016

Evimin Güncesi

Teşekkür ve müzik

Öncelikle Gülizin dünyası  blogunun sahibi sevgili kardeşim  Güliz'e   80 binde devri alem  parkı sayfasında bana yer  verdiği için  bu  nezaketinden dolayı teşekkür eder güzel ailesi ile  günlerinin mutluluk içinde geçmesini dilerim    .    Konya'nın gezilesi birçok yerlerinden olan  bu park her kesime hitap ediyor inş hepinize gelip gezmek kısmet olur .

Bir çoğunuz gibi müzik dinlemeyi bende çok severim hele birde uzun yolculuk yapıyorsak bayılırım ama  biraz farklı    zamana ve ruh halime göre değişen müzik  dinleyişim olur benim  sabahları  ve öğle saatleri hareketli  yerli yabancı pop   ve Türk halk müziği   akşam üzeri ve gece yolculukları bana hüznü hatırlatır genelde  çok acılı olmayan arabesk  veya taverna müzik dinlemeyi severim     eşim Türk sanat müziği sevse de  alıştı bu duruma  aynı müzikleri  kendisi de  dinler  geçtiğimiz günlerde yaptığımız yolculuk esnasında akşam üzeri yola çıktığımızda dinlediğimiz Sinan Özen'in ailece  sigara içmesek de  sigaramın dumanı sen    parçası dinlediklerimizden biriydi   sizlerinde sevdiğiniz  müzik eşliğinde mutlu yolculuklarınız olsun .

video

22 yorum

yorum Yaz
Esra Takım
yazar
29 Temmuz 2016 00:54 sil

paylaşımınız için teşekkürler :)

Yanıtla
avatar
Calimero
yazar
29 Temmuz 2016 11:58 sil

Yolculuklarda müzik dinlemek beni de çok keyiflendirir. Ben daha çok latin dinlerim ama, yoksa uykum gelir hemen :)))

Yanıtla
avatar
29 Temmuz 2016 13:28 sil

bende sigara içmediğim halde dinleyenlerdendim ☺️

Yanıtla
avatar
29 Temmuz 2016 16:11 sil

yolculukta müzik şart güzel de olunca :)

Yanıtla
avatar
29 Temmuz 2016 19:30 sil

Sevgili Esra hanım ben teşekkür ederim . MUTLU KALIN.

Yanıtla
avatar
29 Temmuz 2016 19:37 sil

Evet canım başka türlü uzun yol geçmiyor senin sayfanda ki yazıları okumak bana ayrı keyif veriyor yaşamın gönlünce olsun.

Yanıtla
avatar
29 Temmuz 2016 19:39 sil

Öyle Merve'cim her müzik türünü dinlemek iyi geliyor. Mutlu kalın.

Yanıtla
avatar
29 Temmuz 2016 19:43 sil

Aynen Ümran'cım başka türlü yol bitmiyor esen kalın.

Yanıtla
avatar
Gezgin Kova
yazar
29 Temmuz 2016 21:05 sil

Her türlü müziği severim zevkle de dinlerim. Yolculuk esnasındaki miziği o günkü ruh halime göre secerim:)
Sevgiler olsun .

Yanıtla
avatar
29 Temmuz 2016 21:26 sil

Ben de yolculuk sırasında müzik dinlemeyi çok severim. Özellikle de Candan Erçetin tercihimdir :) Sevgiler...

Yanıtla
avatar
29 Temmuz 2016 23:06 sil

Betül'cüm zaman ve mekan değişse de müzik hepimizin ortak dili oluyor sanırım . Sağlıcakla kalın.

Yanıtla
avatar
29 Temmuz 2016 23:09 sil

Evet ruh halimiz dinlediğimiz müzik çeşidini de belirtiyor gezgin!cim müziğin her çeşidi ayrı güzel.Selamlar.

Yanıtla
avatar
30 Temmuz 2016 00:13 sil

Yolculuklarda otobüse bindiğim an müzik dinlerim bende çok seviyorum :)) Güliz'in yazısını dün okumuştum çok şekersiniz :)

Yanıtla
avatar
30 Temmuz 2016 01:45 sil

içmiyoruz diye bahsi geçince kulak da tıkıyacak değiliz ki kuzum:))) güzel parça.

Yanıtla
avatar
30 Temmuz 2016 02:08 sil

Değilmi ya canım müziğinidemi dinlemeyelim, gecenin sessizliğinde parçaya eşlik ederek yolculuk bizimkisi.

Yanıtla
avatar
30 Temmuz 2016 02:12 sil

Gözde'cim sizlerde öylesiniz benimkisi güzel blogırlarla fikir alışverişi ama müzik hepimizin vazgeçmediğimiz ortak dili.

Yanıtla
avatar
30 Temmuz 2016 09:03 sil

İyi yolculuklar,yolunuz iziniz açık ve berrak olsun.
<Türküler eşliğinde,güle güle gitsin herkesin yolu güzellik
lere doğru açık olsun.
Ayrıca benim anacığımın sevdiği,,bir türküdür...

Yanıtla
avatar
30 Temmuz 2016 09:56 sil

Amin inşallah annenizin ellerinden öperim o zaman bu parça annenize armağanım olsun. selamlar.

Yanıtla
avatar
31 Temmuz 2016 15:25 sil

İyi yolculuklar Güle Güle selametle Varın gidiceğiniz yere :)

Yanıtla
avatar
31 Temmuz 2016 17:57 sil

80 Binde Devri Alem Parkı'nı daha önce duymamıştım ona bir bakayım. Yolculuklarda müzik keyifli oluyor, yolculuk yaparsam müzik dinlemek için fırsat yaratmış oluyorum kendime.

Yanıtla
avatar
1 Ağustos 2016 00:29 sil

Teşekkür ederim iyi dileklerine .ESEN KALIN.

Yanıtla
avatar
1 Ağustos 2016 00:55 sil

Devri alem parkını gelip gezmek kısmet olsun sizlerede eglenceli bir yer . Uzun gece yolculuğunda müzik iyi oluyor.Esen kalın.

Yanıtla
avatar