28 Temmuz 2016

Evimin Güncesi

Küçük gemicik




Öncelikle tüm şehitlerimize rahmet, ülkemizin geçmekte olduğu sıkıntılı dönemin bir an önce bitmesini en kısa zamanda  birlik beraberlik ve huzur içinde yaşamayı  diliyorum..
Bu gemiciği paylaşmak istedim sizlerle basit ceviz kabuğundan    çok masum kardeşlik  duyguları    ile  okul yıllarında yapılmış   sınıf  arkadaşımızın kız öğrencilere hediyesi  .Üzerinden yıllar geçse de  el emeği olduğu için atamadım    yapan arkadaşım şimdi nerede bilmiyorum ama her gördüğümde    ülkemizin dört bir yanından gelen öğrencilerden oluşan sınıfın samimi  güzelliğini hatırlarım  iyi ki öyle güzel arkadaşlar ile tanışmışım dört yıl birlikte okumuşum .Hepinizin hayatında yaşadığı  her günün sıkıntılardan uzak güzel anılarla dolu  geçmesini  temenni ederim.

29 yorum:

  1. Sevgiyle yapılan her şey güzel galiba. Ve duana yürekten amin canım ❤
    Yanıtla


    1. Evet canım ilk okuldan üniversiteye kadar okul hayatının hepimizde kardeşçe anıları olmuştur.
    2. Yanıtla

  2. Ceviz kabugundan bir gemi. Çok güzel ve anlamlı bir hediye. Onu yıllarca saklayıp üzerine titremekte ayri bir vefa sanırım ☺. Sevgilerimle
    Yanıtla


    1. Gençliğin yaratıcı zekası emekle birleşince güzellikler ortaya çıkıyor canım , güzel okul anısı olarak kalıyor hatıra olarak verilince hiç atılmıyor.
    2. Yanıtla

  3. Çok güzel ve masum bir hediye. Tüm iyi dilekleriniz için amin diyorum
    Yanıtla
  4. Sağ olasın canım inş hepimiz ve ülkemiz için her şey çok güzel olacak.
    Yanıtla
  5. aminnn... çok güzel olmuşşş ❤
    Yanıtla


    1. Sağ olasın Merve'cim .Esen kalın.
    2. Yanıtla

  6. Bazen güzellik,ayrıntıdadır.Çok güzel bir hediye :)
    Yanıtla
  7. Harcanan emekten güzel ayrıntı yoktur herhalde en güzel hediye küçük de olsa içinde emek olandır diye düşünüyorum . Sağlıcakla kalın.
    Yanıtla
  8. Yaratıcı bir zeka ürünü, el emeği bir küçücük gemicik.Hayallerde hangi diyarlara yelken açtı kim bilir?
    Şimdi bile insanı nasıl da düşündürüyor...
    Sevgiler...
    Yanıtla


    1. El sanatlarına ilgisi olan arkadaşımızın emeği herhalde yaratıcılık bu olsa gerek sınıftaki kız arkadaşlara hediyesi . SELAMLAR.
    2. Yanıtla

  9. Ne kadar güzel bir hediye bu böyle çok beğendim :) Dileklerin için amin diyorum inşallah güzel günler göreceğiz.
    Yanıtla


    1. Güzel günlere inşallah Gözde'cim sakladığım birkaç el emeği hediyeden biri.
    2. Yanıtla

  10. Yorumu yazdım gönderirken kaydırıp sayfayı yeniledim nasıl becerdiysem:))
    bu güzelliği hazırlayan arkadaşın da her ceviz ayıkladığın da anıyordur bunu dostlarıyla:)
    Yanıtla


    1. Bazen oluyor öyle canım benimde yaptığım oldu herhalde hatırlıyordur.Esen kalın.

  11. Öncelikle dilek -temennilerinize katılıyor.Dua ediyorum.
    Çok güzel bir yaratıcılık ve incelik örneği,bu ince ruha o yaşta sahip kişi,inşallah o inceliklerinin üzerine katmer katmer katmış insanlara yansıtmıştır.
    Siz de çok ince ve naifsiniz saklamış değer vermişsiniz.
    Tebrik ederim.
    Yanıtla
  12. Teşekkür ederim umarım öyledir inş hepimiz için her şeyin en iyisi olur .
    Yanıtla
  13. Ne naif bir hediye.
    Yurdum için öyle üzgünüm ki, güven duygum yerle yeksan oldu.
    Yanıtla
  14. Inan Burcu hepimiz ayniyiz ülkemizin geleceğinden korkar olduk dualarimiz bu sıkıntılı durumdan dahada güçlenerek çıkmak icin. Ata nın bizim. Ece mizin nice çocuklarımızın korkusuz yarınları olsun.
    Yanıtla
  15. Dileklerinize canıgönülden katılıyorum. Gemiciğe hayran oldum, ne kadar güzel bir tasarım. Blogumu ziyaret edip izlediğiniz içinde teşekkür ederim, ben de sizi izliyorum artık, sevgiler :)
    Yanıtla
  16. Beğendiniz ve guzel yorumunuz için ben teşekkür ederim. Herşey gönlünüzce olsun.
    Yanıtla

  1. Sandal mı minik gemi mi Hangisinin ismini koyarsak koyalım ne kadar seviliyorsunuz ki böyle değerli güzel jestlerle karşılaşıyorsunuz mutlu günlerde kullanın....
    Yanıtla


    1. Çok teşekkür ederim böyle güzel düşüncelerine. Seninde her şey gönlünce olsun.
    2. Yanıtla
Asayra
Adsız  25 Temmuz 2016 19:24
Şu günlerde...sevgi dolu yureginize dileklerinize canı gönlünden katılıyorum.dua edelim.birbirimizin değerini bilelim.ne guzel değer verip atamamış saklamissin.sevgilerimle emel.
Yanıtla


      1. Aynı düşüncelere hepimizin katıldığından eminin Emel'cim el emeği minicik hatıra bana hep çıkarsız kardeşliği hatırlatır sizlere sağlık ve mutluluk dileklerimle

    1. Atmaya kiyalamayacak kadar guzel gozukuyor:)
      Yanıtla

    1. nehircce  28 Temmuz 2016 16:35
      Güzel günler inşallah... Gemiyi de çok beğendiğimi söylemek istedim.
      Yanıtla

6 yorum

yorum Yaz
28 Temmuz 2016 20:45 sil

Sevgili süslü püslü bloğumun küçük gemi sayfasının yorumlarnda sorun yaşadığım için yazına ancak bu şekilde cevap verebildim . Güzel yorumuna teşekkür ederim herşey gönlünce olsun.

Yanıtla
avatar
28 Temmuz 2016 20:47 sil

Sevgili nehircce amin hepimizin güzel günleri olsun.

Yanıtla
avatar
29 Temmuz 2016 21:28 sil

Gerçekten çok güzelmiş. Anısının olması da ayrı bir güzel. Sevgiler...

Yanıtla
avatar
29 Temmuz 2016 23:02 sil

Şirin bir görüntüsü ve emek olunca atılmıyor canım böylece saklandı.

Yanıtla
avatar
Sade
yazar
7 Ağustos 2016 17:13 sil

Kendisi küçük ama hissettirdiği duygular deniz misali. Öyle hissettim sözlerinizden. İyiki saklamışsınız, değer veren güzel kalbinize selam olsun.

Sevgi ve selam ile :)

Yanıtla
avatar
7 Ağustos 2016 23:22 sil

Emek ve geçmiş okul hayatının arkadaşça hediyesi olunca değer verilmeden olmuyor .Size de çok selam Konya'dan

Yanıtla
avatar