9 Haziran 2016

Evimin Güncesi

Ütü işine mucit aranıyor








Ne olurdu makinadan çıkan çamaşırlar ütülenmiş olarak çıksa  yada böyle bir alet yapacak mucit olsa  hanımların çok duasından alacağından emin olun ramazan öncesi yığılan ütüleneceklerin ele alınması  gerekli olmuştu   sabah erkenden başladığım 6 saat süren ütü faslı bitince kendimi mutfağa attım  önce mayalı peynirli poğaça ardından elmalı kurabiye ve bir bardak  çay eşliğinde kısmetse olur ve gelin evi programlarını  izledim  favorim bisiklet yarışları veya belgesel di ama  nedense onları izlemek istedim tabi burada dinlenip tekrar akşam için   mutfağa girileceğinden enerji toparlamak iyi oldu baştaki  makaronlarmı onlarda eşimin enerji desteği  diabetim nedeni ile hiç yememek gerekse de bir tane yemesem olmazdı.  HEPİNİZE HAYIRLI RAMAZANLAR DİLİYORUM.

40 yorum

yorum Yaz
Güliz GÜL
yazar
10 Haziran 2016 00:01 sil

Oyyyy ablam oyy ..Döktürmusun resmen. .Ellerine sağlık. .Şu utu yapan çamaşır makinası süpermiş...Yada hiç kirismayan kumaslar🤗🤗🤗🤓Mucitler duyun sesimizi. ..Sevgiler

Yanıtla
avatar
10 Haziran 2016 00:52 sil

6 saat ütü mü aman aman ne diyon o kadar sürüyor mu :)
Bide onun peşine döktürmüşsün eline sağlık çok güzel görünüyorlar
Keşke olsa öyle bişey sevmem ütü 😂

Yanıtla
avatar
10 Haziran 2016 02:15 sil

Eline sağlık canım, çok güzel görünüyorlar. Bir ütü reklamı vardı onu hatırladım yazını okuyunca. Kadınlara en sevmediğiniz ev işi nedir diye soruyorlar. Hepsi ütü diyor. Sonra ütüyü anlatıyorlar, çok iyi, çabuk kırışıklık açıyor vs diye. Sonra yine soruyorlar şimdi en sevmediğiniz ev işi? Cevap: Hâlâ ütü :)) Ama ben ütü yaparken film açtığım için çok sıkılmıyorum. Yine de bayıldığımı söyleyemem tabi :) ❤

Yanıtla
avatar
10 Haziran 2016 02:35 sil

Ellerine saglik 💕
6 saat ütü mü. Ne utuledin o kadar aman Allahim. Canini yolda mi buldun guzelim sen aman yorma kendini ya. Bi de bu guzel ikramlari hazirlamissin bravo diyorum sevgiler:)

Yanıtla
avatar
Yeliz D
yazar
10 Haziran 2016 09:32 sil

Yaa rejimdeyim zaten :( ellerine sağlık süper görünüyor.

Yanıtla
avatar
10 Haziran 2016 10:15 sil

Aynen canım her işi versinler bana ütüyü vermesinler. mecburiyetten yapılıyor sağlıkla kalın.

Yanıtla
avatar
10 Haziran 2016 10:21 sil

Sorma canım evde her yıkananı ütülemek bir takıntı olursa böyle oluyor bazen iki gün yaptığımda oluyor tabii her gün değil haftada on günde biriktirdiğim ütüler esen kalın.

Yanıtla
avatar
10 Haziran 2016 10:22 sil

Teşekkür ederim canım benimkilerde diyet sayılır şekeri az köy kepekli unundan da biraz katıyorum mutlu kalın.

Yanıtla
avatar
10 Haziran 2016 10:27 sil

Mecburiyetten hepsi bana bakınca ele alıyorsun canım on günlük birikmişler ütülendi yok bundan sonra yardımcısız olmayacak galiba teşekkür ederim iyi niyetine mutluluk sizinle olsun.

Yanıtla
avatar
10 Haziran 2016 10:31 sil

Sorma Emine cim her kadını ütü sıkıntısı var bende genelde tv eşliğinde yapardım ama bu defa böyle oldu inş bir gün kadınların bu derdine yardımcı biri çıkar esen kalın.

Yanıtla
avatar
10 Haziran 2016 11:48 sil

Ben esas o kadar ütüden sonra mutfağa girip bir de pasta işiyle nasıl uğraştınız onu merak ettim. Maşallah diyeyim de Allah nazarlardan saklasın.

Yanıtla
avatar
10 Haziran 2016 14:42 sil

Ahh o ütü yok mu o ütü... Bir ütü bir de toz almayı hiç sevmem. Mucitler bu işe bir el atsa ne iyi olur... Hayırlı ramazanlar... http://bizimmutfakdan.wordpress.com/

Yanıtla
avatar
moon
yazar
10 Haziran 2016 16:19 sil

ütü her şeyi güzel gösteren olmazsa olmaz zor durum hani, poğaça tarifi de verseydiniz ne iyi olacaktı. afiyet olsun.

Yanıtla
avatar
Gezgin Kova
yazar
10 Haziran 2016 19:14 sil

Ah ütümü hiç sevmediğim bir iş dünya bulaşık yıkıyayım of demem ama ütü demesinler tabi mecburiyetten yapmaya çalışıyorum o da ayrı konu. Bazı ütü yapmayı sevenlerle karşılaşıyorum acaba bendemi tuhaflık var diye düşünmüyor da değilim:) şu ütü yapan makineyi dört gözle bekliyor olacağım.
Mamalar çok nefis duruyor afiyet olsun.
Sevgiler.

Yanıtla
avatar
10 Haziran 2016 19:57 sil

Teşekkür ederim inanirmisin ütü den sıkılınca mutfak bana terapi oldu.

Yanıtla
avatar
10 Haziran 2016 19:58 sil

Sizede hayirli ramazanlar canım cok dua alacak o mucit.

Yanıtla
avatar
10 Haziran 2016 20:01 sil

Evet canim ütü lu her sey cok guzel de birde yorucu olmasa pogaca herkesin bildiği mayali pogaca esen kalın.

Yanıtla
avatar
10 Haziran 2016 20:05 sil

Gezgin cim bende aynı düşünüyorum zorunluluktan yapıyorum öyle bir alet olsa sırada ilk senle ben oluruz herhalde. Çok selam canım.

Yanıtla
avatar
11 Haziran 2016 20:32 sil

Sağolasın canım benimkisi ütü yorgunluğundan kurtulmak sağlıkla kalın.

Yanıtla
avatar
11 Haziran 2016 20:52 sil

Ooo ne marifetlisin masallah. Ütüden ben de biktim. 5kisilik ütü yap yap bitmiyor

Yanıtla
avatar
11 Haziran 2016 21:09 sil

Yok canım hamaratlık değil zorunluluk mutfakta terapisi oldu esen kalın

Yanıtla
avatar
12 Haziran 2016 03:04 sil

Makaron hep denemek isteyipte gözümde büyüttüğüm bir tarif görünce tekrar heveslendim poğaça kurabiye herşey şahane ellerinize sağlık
Çamaşırların ütülü çıkmadı şahane bir fikir ama imkansız değil ileride mutlaka bunuda yapacaklarını düşünüyorum inşallah biri tez Zaman'da icad eder
Sevgiler💕😘😘😘

Yanıtla
avatar
12 Haziran 2016 03:10 sil

Merhabalar
Makaron hep yapmak isteyipte gözümde büyüttüğüm bir tarif burda görünce yeniden heveslendim.Poğaça kurabiye hepsi şahane görünüyor ellerine sağlık.
Çamaşırların ütülü çıkma fikri mükemmel ama imkansız değil inşallah en kısa zamanda biri bunuda icad eder
Sevgiler💕😘😘😘

Yanıtla
avatar
12 Haziran 2016 03:10 sil

Maaşallah canım yaa:))
Aslın da bahsettiğin makine çıkmış geçtiğimiz gün facebokk da tam benlik notlarıyla paylaştık durduk ona sadece 5-6 parça verip bekliyorsun katlanmış olarak çıkıyor:)) ama ülkemizde olduğunu sanmıyorum. kurutma makinesinden çıkar çıkmaz onun içine veriliyor:)

Yanıtla
avatar
12 Haziran 2016 11:33 sil

İnş sevgili bal tatlısı bütün hanımların ihtiyacı var böyle bir icada poğaça yorumunuza teşekkür ederim .Sağlıkla kalın.

Yanıtla
avatar
12 Haziran 2016 11:36 sil

Hatice cim hadi inş daha kapsamlısını yaparlar da ülkemize de gelir . sağlıkla kalın canım.

Yanıtla
avatar
12 Haziran 2016 15:45 sil

Çamaşır,ütü neysede ne yemek pişrem var ya,işte ona ben de haplar çıksa derim hep.Açıktın hoop at bir hap tamam.
Poğacalar çok güzel görünüyor ellerinize sağlık.

Yanıtla
avatar
12 Haziran 2016 23:12 sil

Teşekkür ederim, iyi fikir bunu düşünmemiştim bir ara midede tokluk veren yosun hapları vardı piyasalarda aslında ne güzel olurdu bulaşık yok hazırlık yok böyle giderse ütü makinesinden önce çıkar bu haplar. Sağlıkla kalın.

Yanıtla
avatar
14 Haziran 2016 23:10 sil

Merhaba çok tatlı bir blogunuz var takipteyim, bana da beklerim :)

Yanıtla
avatar
15 Haziran 2016 13:19 sil

Teşekkür ederim. Gelirim.

Yanıtla
avatar
15 Haziran 2016 13:55 sil

Teşekkür ederim makaron lar hazır inş o icat kısa zamanda olur esen kalın.

Yanıtla
avatar
ANNEKIZ
yazar
17 Haziran 2016 23:07 sil

Puacalariniz cok guzel olmuş belli.yarinbendemi yapsam napsam 😊

Yanıtla
avatar
17 Haziran 2016 23:49 sil

Teşekkür ederim neden olmasın elbette yaparsınız.

Yanıtla
avatar
18 Haziran 2016 09:24 sil

Değil mi ya! Herşeyin makinesi varda bir bunun makinesini yapamıyorlar:) İşte buradan da belli ütünün zor olduğu, yok çözümü yok işte :) Sevgilerimle:)

Yanıtla
avatar
18 Haziran 2016 09:45 sil

Allahtan eşim kendi ütülerini yapıyor. Anaaam ne yapardım yoksa? Zaten sağlık elden gittikçe bütün ev işleri zorlaşıyor.

Yanıtla
avatar
18 Haziran 2016 18:32 sil

Aynen nedense en gerekli olanlara kavuşmak geç oluyor selamlar.

Yanıtla
avatar
18 Haziran 2016 18:36 sil

Hiç olmazsa yardım eden bir eşin var benim eşim bir yardımcıya yaptır dese de tarif ile uğraşmaktansa kendim yapıyorum yok ütü makinası şart .

Yanıtla
avatar
10 Temmuz 2016 00:41 sil

1 güne bu kadar iş sığdırıp üstüne birde kadın programlarını seyretmişsiniz ya vallahi bravo =) bütün yazıyı gıpta ederek okudum. Ben de ütüden hoşlanmayanlar dan biri olarak yıllardır bu mucidi arar dururum =) ama henüz bulamadım. Bulan bir kadın görürseniz lütfen ama lütfen bana da haber verin =) Sevgilerimle.

Yanıtla
avatar
10 Temmuz 2016 12:01 sil

Ah canım bir bulsam o mucidi kesinlikle duyuru yapacam en sevmediğim iş ütü mecburen yapılıyor. Selamlar.

Yanıtla
avatar