23 Mayıs 2016

Evimin Güncesi

Yağmurlu bir günde Hz. Mevlana ziyareti







 
Hamdım piştim yandım sözleri ile yaşamını   anlatan bir çok sözü günümüzde kullanılan, değerlerimizden Hz Mevlananın Neyi arıyorsan o sun sen...,Doğru olsam ok gibi yabana atarlar beni eğri olsam yay gibi elde tutarlar beni ...gibi  bir çok sözü hayatın içinde yaşamla bütünleşmiş insanlara ışık olmaktadır     hakkında yazılan kitapları okumak  ziyaret etmek bizzat sema gösterilerini izlemek sanki o anın ruhunu yansıtır.
Her cumartesi saat 19 ve  20  arası kültür merkezinde yapılan sema gösterileri izlemeye değer


Bahçesinde yağmurla ıslanmış güller ve yağmur suyu ile susuzluğunu gideren serçe yaşamın var olmanın   şükür etmenin en güzel  örneği değil mi ?

40 yorum

yorum Yaz
23 Mayıs 2016 20:22 sil

Bu nasıl bir engin hoşgörü ki, aynı dinden olmayanları bile huzuruna toplar, dünyanın bir ucundan insanlar gelir onun atmosferini solumaya... Allah himmetini nasip etsin ❤

Yanıtla
avatar
24 Mayıs 2016 11:16 sil

Amin inş katılıyorum size bambaşka bir atmosfer

Yanıtla
avatar
tülin
yazar
24 Mayıs 2016 20:57 sil

Çok sevdim ben Konya yı :)

Yanıtla
avatar
25 Mayıs 2016 02:06 sil

Her zaman bekleriz Tülin cim.

Yanıtla
avatar
camdandusler
yazar
25 Mayıs 2016 13:16 sil

Çok uzun zaman önce bende Konya'ya gelmiştim. İnsAllah bir daha gelmek nasip olur. Konya'nin özel bir şehir olduğunu düşünüyorum

Yanıtla
avatar
25 Mayıs 2016 13:57 sil

Yine gelmek kısmet olsun çok değişiklikler olduğunu fark edersiniz Büyükşehir olunca iyi çalışmalar yapıldı.

Yanıtla
avatar
25 Mayıs 2016 19:35 sil

Hz.Mevlana'nın yaşadığı yerleri, kabrini ziyaret etmek maalesef kısmet olmadı. Çok güzel fotoğraflar paylaşmışsınız. Teşekkürler...

Yanıtla
avatar
25 Mayıs 2016 21:06 sil

Ben tesekkur ederim begenmenize sevindim ins bir gun gelip ziyaret etmek kismet olsun sizlere.

Yanıtla
avatar
halime
yazar
25 Mayıs 2016 21:59 sil

Çok güzel kareler.giidip görmek istedigim yer.

Sevgilre.

Yanıtla
avatar
25 Mayıs 2016 23:59 sil

Teşekkür ederim isteğinizin gerçekleşmesini dilerim .

Yanıtla
avatar
26 Mayıs 2016 03:48 sil

Ne kıymetli sözler öğütler derya deniz muhteşem bir Yol.Anlayana uygulayana.
Saçma sapan şeylerle gençlerimizi zehirleyeceklerine bu güzellikleri serpiştirseler hayatlarına eminim şahane bir genç nesil yetişirdi.Bir gün yakından da görmek nasip olur inş.

Yanıtla
avatar
26 Mayıs 2016 10:54 sil

Çok doğru yazmışsın canım inş bir gün yakından görmek gezmek kısmet olur.

Yanıtla
avatar
Yazdan Kalan
yazar
27 Mayıs 2016 08:33 sil

Geçen gün pazardan çıkarken bütün o hengamenin, toz bulutunu arasında minik bir serçe yerde biriken bir parça suda debeleniyordu. Yıkanırken şakıyordu, o kuştaki yaşama sevinci, arzusu hiçbirimiz de yok.

Yanıtla
avatar
27 Mayıs 2016 11:01 sil

Gerçekten öyle Burcu cum bir yudum suyu içirken dahi şükredercesine içiyorlar bizlerse sahip olduklarımızla mutlu olmayı bilmiyoruz .

Yanıtla
avatar
betül Fidan
yazar
28 Mayıs 2016 10:48 sil

Benimde gitmek görmek istedigim bir yer insallah banada nasip olur gitmek

Yanıtla
avatar
28 Mayıs 2016 11:30 sil

Diliyorum sizede Hz Mevlana ya ziyaret kısmet olsun.

Yanıtla
avatar
30 Mayıs 2016 10:07 sil

Olduğum gibi görünmeye,görümdüğüm gibi olmaya çalışırım hep o nedenlede genelde ailem ve ben huzuru yakalamış durumdayız çok şükür.Çok değerli bir sunum.Ellerinize sağlık.Ülkemiz de huzuru yakalarsa ne mutlu bize.Bu değerler bizim topraklarımızda ne yazık çoğu insan,neyin derdinde.Sevgilerimle.

Yanıtla
avatar
30 Mayıs 2016 23:18 sil

Haklısın canım sözün özü dürüst olmak önce kendine sonra çevrene bunu yapan zaten kazanıyor dileğimiz değerlerimizin kıymetinin bilinmesi huzur ve birlik duygularımızın dahada güçlenmesi .Esen kalın.

Yanıtla
avatar
31 Mayıs 2016 16:02 sil

Teşekkür ederim .Mutlu kalın.

Yanıtla
avatar
Gezgin Kova
yazar
31 Mayıs 2016 16:50 sil

Bakalım ne zaman kısmet olacak oraları görmek.
Güzel bir paylaşımdı teşekkür ederim.
Sevgiler.

Yanıtla
avatar
31 Mayıs 2016 18:05 sil

Çok güzel fotoğraflar inşallah gitmek bizede nasip olur sevgiler:)

Yanıtla
avatar
31 Mayıs 2016 19:28 sil

Yeterki iste bir gün nasip olur insallah ben teşekkür ederim. mutlu kalın.

Yanıtla
avatar
31 Mayıs 2016 19:31 sil

Dileğim dileginizin en kısa zamanda gerçekleşmesi. Esen kalın.

Yanıtla
avatar
Ala Kadın
yazar
1 Haziran 2016 11:22 sil

Merhaba blog yorum kulübünden geliyorum ve blog aleminde yeniyim bende beklerim :) Sevgiler... ÂLA Kadın

Yanıtla
avatar
1 Haziran 2016 12:54 sil

Hoş geldiniz neden olmasın esen kalın.

Yanıtla
avatar
Mervsuu
yazar
2 Haziran 2016 00:32 sil

"Neyi arıyorsan o sun sen" sözünü çok sevdim..
İnşaAllah,ziyaret etmek bana da nasip olur.
Sevgilerimle..

Yanıtla
avatar
2 Haziran 2016 14:42 sil

Bencede anlayana çok güzel bir söz inş isteğin gerçek olsun.

Yanıtla
avatar
2 Haziran 2016 20:41 sil

Ne güzel! Konya'dan defalarca geçtim, ama bir türlü kısmet olmadı Mevlana'yı ziyaret etmek. Gel, ne olursan ol; yine gel demiş ya :) Ben de bir gün giderim belki. Sevgiler...

Yanıtla
avatar
2 Haziran 2016 23:26 sil

İnşallah canım en kısa zamanda dileğin gerçekleşsin . Sevgiyle

Yanıtla
avatar
6 Haziran 2016 00:41 sil

Güzel Konya'mız ve Mevlana'nın anlam yüklü sözleri daha önce gittiğim Konya'ya beni tekrar davet ediyor sanki..yine gitmeli..

Yanıtla
avatar
6 Haziran 2016 09:52 sil

Her sözü ayrı bir değer Hz Mevlan anın yine bekleriz.

Yanıtla
avatar
8 Haziran 2016 10:53 sil

Sizde Konyadaymışsınız duyunca hemen geldim. Uzun zamandır gitmiyordum geçenlerde Aziziye'nin oralarda işimiz vardı. Eşim cuma namazını Süleymaniye camisinde kılarken bende fırsat bu fırsat Mezlana hazretlerini ziyaret edeyim dedim. Ama ben eski halini daha çok beğeniyordum oraların. Caminin oraları beton yığınına çevirmişler. Hem gezdim hem söylendim. Eskiden daha yeşildi ve bir sürü ağaç vardı. Keşke beton yerine daha yeşil alan olarak tasarlansaydı değil mi? Sizce de daha güzel olmazmıydı?

Yanıtla
avatar
Leydi Blog
yazar
8 Haziran 2016 12:24 sil

İçim huzur doldu, çok güzel görmüş, aktarmışsınız. :)

Yanıtla
avatar
8 Haziran 2016 17:25 sil

Teşekkür ederim canım gerçekten huzur veriyor.

Yanıtla
avatar
8 Haziran 2016 17:32 sil

Hoş geldiniz Konya da bulunan bloger ile tanışmaktan memnun oldum haklısınız her geçen gün beton yığınları arasına sıkışıyoruz ziyaretler sırasında dinlenecek ağaç gölgesi kalmadı. her isteğiniz gönlünüzce olsun.

Yanıtla
avatar
Hobimsi
yazar
20 Haziran 2016 16:21 sil

Merhaba !
Blogunuza göz atarken bu yazıya rastladım. Tesadüf şu ki, şu anda Elif Şafak'ın Aşk kitabını okuyordum. Belki biliyorsunuzdur, o da Rumi ve Şems-i Tebrizi'nin ilahi aşkını konu ediniyor. Çok güzel bir kitap, 2. okuyuşum :) Eğer okumadıysanız tavsiye ederim. Bu arada Konya da gezmek istediğim şehirler arasında. Fırsat bulduğumda gezmeye gideceğim. Sevgiler ♥

Yanıtla
avatar
20 Haziran 2016 17:25 sil

Yazarın kitaplarını beğenirim inşallah Konya ya ziyaret kısmet olur.

Yanıtla
avatar
Siyah Adam
yazar
18 Temmuz 2016 12:50 sil

Fotoğraflar çok hoşuma gitti, takipteyim. Sizide blog sayfama beklerim. :)

Yanıtla
avatar
18 Temmuz 2016 15:45 sil

Teşekkür ederim .Esen kalın.

Yanıtla
avatar