30 Nisan 2016

Evimin Güncesi

A101 günü




Uzun zamandır A101 de ve bazı ev dekor inst  sayfalarında gördüğüm bu çay takımı ,şekerlik,baharat ,kahvaltı kaplarının renkleri ve çiçekli  hallerini bakıp almak istiyordum   bu hafta kızım Pelin ile gittiğimizde  anne kız dayanamadık  kendimize anneler günü hediyesi niyetine aldık  pembeler benim  su yeşilleri kızımın  bulaşık makinasında  yıkanınca  desenlerinin  bir zaman sonra çıkacağını düşünüyorum ( alıp kullanan varsa desenleri çıkmadan  yıkama konusuna bilgilendirirse  sevinirim),beyaz   palet ise keklerin üzerine serpilen  pudra şekerine değişik  şekiller veriyor ve mutfak önlük seti . Tüm annelerin anneler gününü şimdiden kutluyorum sevdikleri ile her günleri musmutlu geçsin .

15 yorum

yorum Yaz
Gezgin Kova
yazar
30 Nisan 2016 23:47 sil

Ne güzel renkler öyle siz de kızınız da güzel günlerde bol muhabbetli sofralarda huzurla kullanın.
Sevgiler.

Yanıtla
avatar
1 Mayıs 2016 02:15 sil

sağlıkla kullanın canım çok hoş renkleri ,inş çıkmıyordur desenler.

Yanıtla
avatar
1 Mayıs 2016 10:21 sil

Teşekkür ederim canım hepimizin sofrası huzurlu olsun.Esen kalın.

Yanıtla
avatar
1 Mayıs 2016 10:24 sil

Sağolasın canım renklerine vuruldum aldım umarım çıkmaz mutluluk sizlerle olsun.

Yanıtla
avatar
1 Mayıs 2016 13:36 sil

Çok güzeller, iyi günlerde kullanın <3

Yanıtla
avatar
1 Mayıs 2016 13:44 sil

Teşekkür ederim en iyileri sizlerin olsun

Yanıtla
avatar
tülin
yazar
2 Mayıs 2016 00:39 sil

Her ikinizde güzel günlerde kullanın. İnsan kendini şımartmalı böyle arada.

Yanıtla
avatar
2 Mayıs 2016 11:08 sil

Iyi dileklerine çok teşekkür ederim canım katılıyorum sana arada kendine hediye almak iyi oluyor sevgiler

Yanıtla
avatar
4 Mayıs 2016 22:08 sil

Canım bunu paylaşmana çok sevindim umarım bu bardak desenleride çıkmaz sevgiler.

Yanıtla
avatar
betül Fidan
yazar
28 Mayıs 2016 10:49 sil

Gule gule kullanın hepsi çok güzel 😊

Yanıtla
avatar
28 Mayıs 2016 11:32 sil

Teşekkür ederim daha güzelleri sizlere kısmet olsun.

Yanıtla
avatar
8 Haziran 2016 03:54 sil

Güzel günlerde kullanın inşallah. Ben bulaşık makinesine atmaya kıyamıyorum, ne olur ne olmaz :) Bu güzellikleri elde yıkama zahmetine de değer napalım :)

Yanıtla
avatar
8 Haziran 2016 10:57 sil

Bende öyle yapıyorum elde yıkıyorum inş uzun süre dayanır desenleri sevgiler.

Yanıtla
avatar
Sevda
yazar
8 Haziran 2016 12:09 sil

bunlar a101 dışındaki mağazalarda satış fiyatları 3-4 katı. Bende buldukça stokluyorum. Kahvaltı sofrasında çok çok güzel oluyorlar.
güzel günlerde kullanın
sevgilerimle

Yanıtla
avatar
8 Haziran 2016 19:30 sil

Tesekkur ederim evet renk ve desenlerini vuruldum aldım sizde mutlu sofralarda kullanın.

Yanıtla
avatar