26 Mart 2016

Evimin Güncesi

Kelebekler vadisi
















































Uzun zamandır görmek istediğim kelebekleri nihayet görmek kısmet oldu bazen aynı şehirde olup ta fırsat bulup gidemediğimiz güzellikler oluyor elbette  , bölgemize yapılan bu yerde  tam uzak doğunun egzotik  havası verilmiş içerideki nem oranı yüzde seksen civarı insanı bunaltsa da  gezmesi resim çekmesi zevkli oluyor kelebeklerin kuluçka aşamasından  kelebek haline geçiş evreleri üretim dolaplarında sergilenmiş papağanları da resmeden olmazdı.

30 yorum

yorum Yaz
Gezgin Kova
yazar
26 Mart 2016 17:20 sil

çok zevk alarak gezdim vadiyi:) çok iyi yakalamışsınız canlı pzları.
Geçen sene İsviçre de kelebek bahçesi diye bir yere gittik birtürlü yakın çekim yakalıyamadım çok yoğunluk vardı ondanmı artık benim beceriksizliğimdenmi? Orayı gezerken bizde böyle bir yer yok diye hayıflanmıştım varmış da benim haberim yokmuş utandım doğrusu.
Güzel paylaşımın için teşekkürler.

Yanıtla
avatar
26 Mart 2016 23:40 sil

Ben teşekkür ederim beğendiyseniz ne mutlu bana gezgin kovacım aslında ülkemizin tanınmamış güzellikleri de çok hepimizin paylaşımlarından görerek bilgileniyoruz esen kalın.

Yanıtla
avatar
27 Mart 2016 00:08 sil

Betülcüm ne olur kusura bakma blogumun başlık resmini ve yazısını değiştirirken yazını kaybettim geri getiremedim bu laptopu daha yeni çözmeye çalışıyorum .Konya ya yolunuz düşerse içerideki nemi hariç severek gezilebilecek bir yer kelebekler vadisi sevgiler.

Yanıtla
avatar
27 Mart 2016 01:10 sil

ay bayıldımm çok güzeller bu kadar yakın olmak şahane bir duygu.

Yanıtla
avatar
27 Mart 2016 12:06 sil

Kuşlar ve kelebekler hep farklı gelmiştir bana.Onların dünyaları bir başka sanki. Gerçekten incelenmeye değer.
Geçenlerde bir başka blog arkadaşımız da yazmıştı. Şimdiye kadar nasıl haberdar olmadık diye üzülmüştüm. Orayı gezmek, "mutluluk satın almak" gibi bir şey olmalı. Çok teşekkürler.
Sevgiler.

Yanıtla
avatar
27 Mart 2016 12:19 sil

Çok güzel,Kelebekler hakkında bilmediklerimizi öğrenmek için incelemek lazım (ne güç ve bir o kadar naif !Hayvanlar, insanların ders alması gereken bir durum daha ellerinize sağlık.

Yanıtla
avatar
27 Mart 2016 12:59 sil

Gerçekten güzeller insan gezerken farklı bir yerde hissi yaratıyor mutlu kalın.

Yanıtla
avatar
27 Mart 2016 13:10 sil

Makbule hanım hepsi o kadar güzeller ki kelebekler o kısacık ömürlerinde insanlarda hayranlık bırakıyorlar çok büyük bir yer olmamasına rağmen ortam süper olmuş sizlerede gezmek kısmet olsun sağlıcakla kalın .

Yanıtla
avatar
27 Mart 2016 13:14 sil

Sevgili Merih in atmosferinde kelebeklerin kuluçka halleri birbirinden farklı renkleri şaşmamak mümkün değil değişik canlı yaşamları benimde ilgimi çekmiştir sevgiler.

Yanıtla
avatar
Siyah kuğu
yazar
27 Mart 2016 20:22 sil

Çok güzeller. bende kelebekleri çok severim.

Yanıtla
avatar
28 Mart 2016 11:04 sil

Anlayışın için teşekkür ederim inşallah gelme fırsatı bulursanız gönüllü rehberiniz oluruz sevgiler.

Yanıtla
avatar
28 Mart 2016 11:07 sil

Sevgili siyah kuğu kelebekler zarifliği , renkleri ile sevgi ve ilgi çekiyorlar.

Yanıtla
avatar
belguzaranne
yazar
28 Mart 2016 20:58 sil

IYI AKŞAMLLAR ZIYARETINIZE TEŞEKKKÜRLER ÇIÇEKLER MUHTEŞEM

Yanıtla
avatar
Merve Sevim
yazar
29 Mart 2016 10:27 sil

merak ettim nerede burası .. sizin de bloğunuz çok ferah iç açıcı ;)

Yanıtla
avatar
29 Mart 2016 10:59 sil

Teşekkür ederim beğenmenize sevindim mutlu kalın.

Yanıtla
avatar
29 Mart 2016 11:03 sil

Burası Konya kelebekler vadisi google da yazınca çıkıyor mutlu kalın.

Yanıtla
avatar
29 Mart 2016 16:08 sil

Çok güzelmiş burası fotoğraflara bakarken hemen gitmeliyim dedim ama çok uzakmış bana:)

Yanıtla
avatar
29 Mart 2016 16:11 sil

İnşallah bir gün gelmek kısmet olur.

Yanıtla
avatar
29 Mart 2016 18:08 sil

Ay ama bende gitmek istiyorum çok güzel burası :)) ama çok uzakta inşallah birgün yolum düşer :(

Yanıtla
avatar
29 Mart 2016 20:11 sil

İnşallah sevgili Gözde bir gün gelip görürsünüz.

Yanıtla
avatar
aysel melike
yazar
29 Mart 2016 21:38 sil

Nasıl güzell bir yer bizleride bu güzellikten haberdar ettiğin için teşekkürler tatlım.

Yanıtla
avatar
29 Mart 2016 21:45 sil

Hiç bu kadar çok kelebeği bir arada görmemiştim..
Çok güzeller

Yanıtla
avatar
29 Mart 2016 23:56 sil

Ben teşekkür ederim faydalı olabildiysem ne mutlu bana.

Yanıtla
avatar
29 Mart 2016 23:58 sil

Gerçekten güzeller sizlerede gezip görmek kısmet olsun.

Yanıtla
avatar
30 Mart 2016 08:33 sil

Konya'da boyle bir yer oldugunh bilmiyordum cok iyi bir bilgi oldu hemde cok keyifliymis gercekten de:) sevgiler

Yanıtla
avatar
30 Mart 2016 11:05 sil

Evet son yıllarda böyle yerler yapılıyor fırsat buldukça paylaşıyorum esen kalın.

Yanıtla
avatar
öce
yazar
31 Mart 2016 09:25 sil

Konya da böyle bir yer olduğunu bilmiyordum. Annemler yakın zamanda gitmeye niyetli nasip olursa , söyleyeyim gezip görsünler. selam ve sevgilerimle...

Yanıtla
avatar
31 Mart 2016 11:40 sil

Sevgili öce gezilmesi gereken yerlerden inşallah annenlere gezmek kısmet olur sevgiler.

Yanıtla
avatar
Güliz GÜL
yazar
4 Nisan 2016 16:24 sil

Bayıldım bayıldım, Tekrar tekrar baktım..Çok severim kelebekleri..Not aldım bu yıl konya'an geçerken uğranacak diye :) Sevgiler

Yanıtla
avatar
4 Nisan 2016 20:32 sil

İnşallah Güliz cim gezip görmek nasip olsun sizlere esen kalın.

Yanıtla
avatar