17 Ocak 2016

Evimin Güncesi

kaybettik

Uzun zamandır yoktum nedeni ise annemizi kaybettik uzun zamandır mücadele ettiği alzheimer denilen çağın hastalığı ile mücadele ediyordu.tedavisi olmayan bu hastalığın ne  kadar zor olduğunu annemiz ile yaşadık gördük hastada olsa bir annenin var olması ile  kaybetttikten sonra yaşanılan yokluk duygusu ne kadar farklı duygularmış sanki yüreğimde fırtılarlar esti tozduman içim 3 aydır annemin son dönemlerinden itibaren yediğim her lokma boğazımdan düğümlenerek geçti nur içinde yat annem 59 yaşında babamı kaybettiğimizde annem 49 yaşında idi hayatı nı ne kadar çocukları olsa da hep yarım yaşadı 33 yıl sonra sevgili eşinin yanında yan yanalar dün İzmir den  geldik bu dönem içinde gerek yanımızda gerek telefonları ve bıraktıklar mesajları ile  bizimle birlikte olan değerli dost arkadaş komşu akraba ve çok sevdiğimiz kuzenlerimize binlerce teşekkür ederiz .

24 yorum

yorum Yaz
17 Ocak 2016 12:51 sil

Başınız sağolsun !
Annesini kaybedince birden büyüyor insan :(
Yolu nurla dolsun , Allah rahmetini esirgemesin inşallah!

Yanıtla
avatar
Elift
yazar
17 Ocak 2016 16:30 sil

Mekanı cennet olsun inşallah, başınız sağolsun. Ben de yakın zamanda kaybettiğimden, çok iyi anlıyorum o içindeki boşluğu..Hiç dolmuyor, günden güne kabuk bağlıyor olsa bile..Allah sabır versin, geride kalanlara sağlıklı ömürler versin.

Yanıtla
avatar
Yazdan Kalan
yazar
17 Ocak 2016 23:03 sil

Çok üzüldüm. Huzur içinde uyusun anneciğiniz. Sabırlar diliyorum.

Yanıtla
avatar
tülin
yazar
18 Ocak 2016 19:18 sil

Allah rahmet eylesin. Şevkatli sıfatları ile muamele etsin inşAllah.

Yanıtla
avatar
20 Ocak 2016 13:11 sil

Amin diyorum güzel dileklerinize hepiniz ayrı ayrı sizler sağolun sözlerin bu denli yetersiz kaldığı anları yaşıyorum şu sıralar. Rabbim sizlerede sevdiklerinizle sağlıklı huzurlu uzun bir ömür nasip etsin

Yanıtla
avatar
20 Ocak 2016 19:15 sil

Başınız sağ olsun Nevcihan Hanımcım. Çok üzüldüm. Allah size sabır ve uzun ömür versin. Anneciğiniz nurlar içinde yatsın. Sevgiler...

Yanıtla
avatar
Gezgin Kova
yazar
20 Ocak 2016 20:08 sil

Başınız sağ olsun nurlar içinde yatsın.
Sizlere sağlıklı uzun ömür diliyorum.

Yanıtla
avatar
Yazdan Kalan
yazar
21 Ocak 2016 11:34 sil

Nasılsın? Hiç tanımasam da bilmesem de burada olduğumu hissettirmek istedim.

Yanıtla
avatar
22 Ocak 2016 13:50 sil

Hepiniz ne güzelsiniz yüzyüze gelmesekte varlığınızı bilmek çok güzel bir duygu.Bende herkezin sevdikleri ile sağlıklı uzun bir ömür geçirmeniz için duacıyım .

Yanıtla
avatar
31 Ocak 2016 22:46 sil

Kuzummm ben yeni gördüm bağışla :(( Sabırlar diliyorum nurlar için de olsun tüm uğurladıklarımızla birlikte inş:(((

Yanıtla
avatar
Banuca
yazar
1 Şubat 2016 13:59 sil

Nevcihancıııım :(
Biliyorum ne desem boş...
Rabbim sabrını da veriyor... Zamanla alışıyorsun özlemeye....
Geride kalanlara sağlık ve huzur diliyorum...

Yanıtla
avatar
3 Şubat 2016 13:44 sil

Sağ olun güzel yazılarınız için bende hepinize sağlıklı uzun bir ömür diliyorum.

Yanıtla
avatar
Güliz GÜL
yazar
5 Şubat 2016 16:32 sil

Nevcihan ablacım başın sağolsun..Yattığı yer nur olsun anneciğinin...Çok üzüldüm..keşke insanın sevdikleri hiç ölmese..Ama çaresi olmayan tek gerçek ÖLÜM...Rabbim sana dayanma gücü versin...Sevgiler..

Yanıtla
avatar
7 Şubat 2016 21:56 sil

Sizler sağ olun canım amin diyorum çok üzüntülü günler geçirdik ailece ama zamanın her şeyin ilacı olduğuna inanıyorum sevgiler

Yanıtla
avatar
9 Şubat 2016 19:11 sil

başınız sağolsun. allah sabırlar versin. mekanı cennet olsun. şimdi sizi ne desek avutamayız biliyorum. belki yüreğiniz soğur biraz paylaştıkça...

Yanıtla
avatar
10 Şubat 2016 12:56 sil

Hoşgeldiniz sizler sağolun dediğiniz gibi üzüntü paylaştıkça azalıyor sizlere sevdiklerinizle mutlu ve sağlıklı günler diliyorum

Yanıtla
avatar
10 Şubat 2016 15:33 sil

Allah sana sabır versin canım benim, Anneciğinin mekanı da cennet olsun..

Yanıtla
avatar
10 Şubat 2016 22:16 sil

Amin Allah sizlere sevdikleriniz ile hayırlı ömürler versin.

Yanıtla
avatar
21 Şubat 2016 17:08 sil

Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun

Yanıtla
avatar
22 Şubat 2016 16:30 sil

Amin Rabbim sizlere sağlıklı ömür versin.

Yanıtla
avatar
Siyah kuğu
yazar
23 Şubat 2016 00:21 sil

Nur içinde yatsın. Kaç yaşında olursa olsun anne yokluğu zor canım . Ben annemi kaubettiğimde 53yaşındaydı yokluğunun acısını iyi anlıyorum sabırlar diliyorum nur içinde yatsınlar .

Yanıtla
avatar
23 Şubat 2016 12:26 sil

Amin canım Allah sanada sabır versin hepsinin cennet mekanları olsun

Yanıtla
avatar
11 Mart 2016 18:51 sil

Acınızı paylaşmak istedim Başınız sağ olsun. Ben de annemi Alzheimer sonucunda kaybettim.
Çok zor bir hastalık, hasta için de, hasta yakını için de güç günler yaşanıyor.
Annenizi rahmetle anıyorum, size sabırlar diliyorum.

Yanıtla
avatar
17 Mart 2016 19:55 sil

Sizler sağ olun Makbule hanım bu hastalığın ne kadar zor olduğunu annem ile yaşadık gördük Rabbim hiç kimselere yaşatmasın çaresiz kalıyorsun sizin annenizinde cennet mekanı olsun.

Yanıtla
avatar