22 Kasım 2015

Evimin Güncesi

Nazar Köy

 Nazar köy İzmir Kemalpaşa  nın hemen yakınında eskinin  köyü şimdinin mahallesi şirin bir yer insanları çok sevecen cana yakın ve samimi yardımsever benim kasabama  15 km uzaklıkta her yerde nazar boncukları değişik figürlü hepsi birbirinden güzel hafta sonu yoğunluktan  park yeri sorun olsa da biz  hafta içi saat 10 dan sonra rahatlıkla gezdik gidip görmenizi dilerim







Bunlarda İzmir in kasım patları  hava mis gibi sıcaklık 25 *26 derece biz kasımın 1 de oradaydık trençkotlar ağır geliyor tam gezilecek zaman memleketimin havasını  koyasıya kokladık kız kardeşim ile  kemer altı çarşısını gezmeden yapamadık eşim Bornova da bizi beklediği için çok gezemesekte en azından özlem giderdik.

19 yorum

yorum Yaz
Gezgin Kova
yazar
22 Kasım 2015 18:52 sil

Orayı görmeyi hep istedim bir türlü gidemedim. Ne güzel abla kardeş dolaşmıssınız bizimlede paylaşdığınız için teşekkür ederim gitmesemde sizin görüntülerinizle gezmiş oldum .
Çok sevgiler.

Yanıtla
avatar
tülin
yazar
22 Kasım 2015 20:19 sil

Gitmeyi cok istedigim bir yer. Ne iyi etmissiniz kardes kardes :)
Sevgiler

Yanıtla
avatar
23 Kasım 2015 15:14 sil

Gezgincim inşallah gitmek kısmet olur çok güzel yerler mutluluk seninle olsun

Yanıtla
avatar
23 Kasım 2015 15:20 sil

Tülin hanımcım her şey gönlünüze göre olsun o yöreleri görmenizi dilerim çok şirin yerler benden de size çok sevgiler

Yanıtla
avatar
Yazdan Kalan
yazar
23 Kasım 2015 19:01 sil

Nazarköy'ü televizyonda bir gezi programında izlemiştim ve ilgimi çekmişti. Ağırlıklı olarak kadınların üretip, para kazandıkları bir yer olarak tanıtılmıştı. Köy, kendini meşhur etmiş ne hoş.

Yanıtla
avatar
23 Kasım 2015 21:16 sil

Sevgili yazdan kalan gördüğüm kadarı ile boncuk üretimini çok sıcak fırınların başında genelde erkekler yapıyor dizaynı bayanlara ait olabilir herkes gibi alın terinin emeğinin karşılığında nafakasını çıkarmaya çalışan sıcacık küçücük bir yer

Yanıtla
avatar
24 Kasım 2015 01:55 sil

Ben bu köyü TV de izledim boncukların yapımını izledikçe çok duygulandım çok emek veriliyor hayran kalmıştım. yapım aşamalarını izledikten sonra el yapımı olan nazarlıklara çok daha fazla değer veriyorum.
Canım gördüğün tatlı kız benim torunum DURU :)))
sevgiler

Yanıtla
avatar
24 Kasım 2015 08:12 sil

Maşallah genç torun sahibi olmuşun ama çok güzel çıkmışsınız söylemesen fark edilmeyeceğinden emin olabilirsin adı gibi ömrüde duru ve şanslı olsun nazar köy ise memleketimizin her köşesi gibi farklı bir yer o yörelere gitmek sizlerede kısmet olur

Yanıtla
avatar
24 Kasım 2015 12:46 sil

çok güzel bir yermiş ya. İnşallah bir gün İzmire gidersem diye not ettim (:

Yanıtla
avatar
24 Kasım 2015 13:02 sil

İnşallah gidersin sevgili Elif Kübra elif ismini severim benim tek torunumun ismide Elif Ece sizlere şans ve mutluluk getirsin

Yanıtla
avatar
26 Kasım 2015 00:53 sil

Ne güzel bir gün geçirmişsin ablacım, hava mis gibi duruyor, çiçekler şahane, İzmir' imi özledim sanırım ben :(( :)

Yanıtla
avatar
26 Kasım 2015 10:05 sil

Tuğba cım havalar iyi gidince bizimde gitmemiz iyi oldu bende çok özlemiştim rüzgarı bile deniz kokuyordu seni ve kızını kocaman öptüm bizdende sizlere kucak dolusu sevgiler

Yanıtla
avatar
Elift
yazar
27 Kasım 2015 11:51 sil

Ne güzel fotoğraflar..Hiç duymamıştım, çok hoşuma gitti, gitmeli, gezmeli, görmeli..Ayaklarınıza, dillerinize sağlık..

Yanıtla
avatar
27 Kasım 2015 16:42 sil

Çok teşekkür ederim Elif cim o yöreleri gidip görmek sana da en kısa zamanda kısmet olmasını dilerim

Yanıtla
avatar
sevdicann
yazar
29 Kasım 2015 08:11 sil

Çok güzel bir yer burası. Şirin doğal. .

Yanıtla
avatar
29 Kasım 2015 12:48 sil

Dediğiniz gibi çok yaşanılası yerler

Yanıtla
avatar
15 Aralık 2015 21:45 sil

Ne güzel bir yermiş sevgiler...

Yanıtla
avatar
tülin
yazar
31 Aralık 2015 22:56 sil

Ülkemize barış, bizlere dilediklerimizin hayırlısını getiren bir yıl olsun 2016.
Sevgiler Ankara dolaylarından.

Yanıtla
avatar
7 Ocak 2016 14:58 sil

Nevcihan Hanım nerelerdesiniz? Umarım sağlığınız iyidir. Merak ettim sizi sevgiler...

Yanıtla
avatar