8 Ekim 2015

Evimin Güncesi

Tam bir dinlenme yeri








Benim değerli blok dostlarım merak edip bıraktığınız yazılarınız için çok teşekkür ederim .Biliyorum biraz uzun ara verdim  bu temizlik işi uzun sürdü  badana bitti ev dip bucak temizlendi  kapıların  boyanması  ustamızın iş  yoğunluğu nedeni ile bir ay sonraya  ertelenmişti gecikti geçen hafta  kapılar söküldü atolyede zımparalanıp   macunlanıp boyandı evdeki pervaz kısımları  evde zımparalanıp elden geçirilip boyandı iki günde biter denilen iş yedi gün sürdü tekrar her yer zımpara tozu oldu yine sil baştan temizlik işi çıktı zaman içinde hepsini paylaşırım   bu arada vakit bulup Ereğli deki eşimin kuzeninin evine gittiğimizde park haline getirdiği bahçesinin resimlerini sizler için görüntüledim kırmızı gülün resmide hepinize armağanım.Yazmayı unutuyordum  kızımlada dil kursuna kayıt olduk orta derecede olan ingilizcemi ilerletmek istedim beyni çalıştırmak  unutkanlığı geciktiren nedenler arasında imiş  inşallah bizede faydası olur .

8 yorum

yorum Yaz
Gezgin Kova
yazar
9 Ekim 2015 23:16 sil

Ne güzel kış'a tertemiz bir evle gireceksin sağlıkla kullan. Gül için teşekkürler. Bahçeyede çok yakışmış. Sevgiler.

Yanıtla
avatar
tülin
yazar
10 Ekim 2015 09:20 sil

Bahçe bana çocukluğumun evlerinin bahçelerini hatırlattı. Gölgeliklerde mutlaka böyle bir "süs havuzu" olurdu. Hele içinde bir iki de japon balığı varsa varmayın keyfimize :)

Gülü de gecikme ile de olsa aldım, başucuma koydum arkadaşım.

Geçen senelerde ben de tam açıkladığınız nedenden dolayo Osmanlıca kursuna katıldım. 4 kuru da bitirdim :) Çok da keyif aldım seni birşeyler öğrenmekten.
Hasılı, çok iyi etmişsiniz.
Sevgiler Ankara dan.

Yanıtla
avatar
11 Ekim 2015 14:50 sil

Çok teşekkür ediyorum güzel dileklerine gezgin kovacım bendende sana kocaman selamlar

Yanıtla
avatar
11 Ekim 2015 14:58 sil

Tülin hanımcım çocukluk günleri bambaşka o dönemler her evde küçükde olsa bahçe olurdu şimdi beton yığınlarında yaşıyoruz yeşili görüncede kendimizde geçiyoruz osmanlıcayı bende merak ediyorum ama gittiğim kursta bölümü yoktu öğrenilen her şey kardır diye düşünüyorum sizlerde sevgi ve mutluluk içinde kalın

Yanıtla
avatar
15 Ekim 2015 14:23 sil

Sağlıkla oturun inşallah. Bahçeye de bayıldım. Huzurlu bir havası var. Sesinizi duymak güzel oldu sevgiler...

Yanıtla
avatar
16 Ekim 2015 14:15 sil

Çok teşekkür ederim sevgili arkadaşım inan bende sizler için aynı iyi duyguları hissediyorum mutluluk ailen ve seninle olsun

Yanıtla
avatar
Merve Sevim
yazar
4 Kasım 2015 16:54 sil

hayalim bahçeli bir evimin olması :) karadenizin yeşili başka güzel tabi :)

Yanıtla
avatar
6 Kasım 2015 22:58 sil

Merve hanım inşallah Allah gönlünüze göre verir mutluluk içinde oturursunuz

Yanıtla
avatar