16 Ağustos 2015

Evimin Güncesi

Evdeki yenilenme badana ve temizlik başlamadan önceki halimiz

  





  









Salonda bulunan yemek odası ve koltuk takımını yenilenme vakti gelmişti badana öncesini fırsat bilip eskileri evden çıkarmak istedik ama oda ne eski  yemek oda takımının içini boşaltırken gerekli gereksiz ne varsa aldığımı fark ettim bir çoğunu dağıttım eşim ve oğluma kalsa bunları da ver diyorlar  mavi leğenin altında içi cam ve porselen dolu  bir koli var   yeni takım geldiğinde bir kısmını daha vermem gerekecek ihtiyaç sahiplerine ne kadarını tutarım bilmiyorum ama kendime söz verdim gereksiz harcamalara son  daha mutfakta el atılacaklar  var önümüzdeki günlerde sıra onlara gelecek yılda bir böyle dip bucak temizlik  yorucu olsa da sanki büyük bir yükten kurtulmuş hissi veriyor insana bana kolaylıklar dileyin hepinize sevgilerimi yolladım.

11 yorum

yorum Yaz
17 Ağustos 2015 21:16 sil

Gülizcim teşekkür ederim bende sana sağlık ve mutluluk dileklerimi yolladım.

Yanıtla
avatar
Gezgin Kova
yazar
18 Ağustos 2015 21:51 sil

Kolay gelsin. Bi tane atarım iki tane alırım hesabıyla benim evin durumuda karışık :)) mis gibi badana boyadan sonra evin kokusunu çok severim. Sağlıkla kullanın derim. Sevgiler.

Yanıtla
avatar
20 Ağustos 2015 00:19 sil

Çok teşekkür ederim temizlik ve düzen gibisi yok bende senin gibi düşünmüştüm yılladır ,,zaman içinde bazı şeylerin gerçekten gerekmediğini fazla olduğunu görüyor insan ihtiyaç sahiplerine verincede daha bir hafiflik hissediyorsun bendende sizlere sevgiler

Yanıtla
avatar
tülin
yazar
22 Ağustos 2015 14:26 sil

Tatil öncesi büyük bir verme, paylaşma durumu yaşadım ben de :) Ohh... Nasıl bir ruh hafifliği...
Allah (c.c) kalanları sağlıkla, güzel günlerde kullanmayı nasip etsin canım.
Kolay gelsin.

Yanıtla
avatar
24 Ağustos 2015 00:34 sil

İyi dileklerine teşekkür ederim gerçekten tam bir hafiflik hissetmek için bende vermenin gerekli olduğunu inananlardanım her isteğin gönlünce olsun

Yanıtla
avatar
Gezgin Kova
yazar
23 Eylül 2015 16:54 sil

Umarım yerleşme dışında bir sorun yotur. Çok sevgiler.

Yanıtla
avatar
7 Ekim 2015 12:01 sil

Nerelerdesiniz? Umarım bir sorun yoktur. Merak ettim sizi...

Yanıtla
avatar
7 Ekim 2015 12:01 sil

Nerelerdesiniz? Umarım bir sorun yoktur. Merak ettim sizi...

Yanıtla
avatar
8 Ekim 2015 21:40 sil

Beyaz sardunya cım sorma işlerin arasında kaldım tabi birde ustaların keyfine takıldık korkum temizlikten degildi sabak 8 de gelecem deyim saat 10 da çıkıp geldiklerinde işlerde aksayarak ilerledi çok şükürki bitti hepinize kıcak dolusu selamlarımı gönderiyorum

Yanıtla
avatar
8 Ekim 2015 21:44 sil

Sevgili gezgin kovacım çok şükür ki iyiyiz ama ustalar ile uğraşmak biraz oyalıyor ki bizim ustalarımız bazılarına göre daha iyi iken , işler biraz uzadı kucak dolusu selamlar

Yanıtla
avatar
Siyah kuğu
yazar
23 Şubat 2016 00:26 sil

Hiç çok eşyam olmadı resimler görünce iyiki olmamış diyorum :-) ben tembelim uğraşamam .:-)

Yanıtla
avatar