19 Temmuz 2015

Evimin Güncesi

Bayrama hazırlık

    Malum bayram öncesi hazırlıkları her evde aynı telaş ile başlar yemekler tatlılar temizlik üstüne de tatlı yorgunluk  her nedense gözlemlediğim kadarı ile  bayramların eskisi kadar insanları mutlu etmediğini düşünüyorum şimdilerde bir çokları evinde oturup kendilerine gelinmesini bekliyor halbuki eskiden bir düzen vardı önce küçükler gider sonra büyükler tarafından iade ziyareti yapılırdı. Bu yorum benim kendimce nacizane fikrim her insan aynı olacak diyemem ama bunda yaşam şartlarınında etken olduğunu düşünüyorum  bir çokları işi gereği yabancısı  oldukları şehirlerde hele birde tatilde az ise uzaktaki ailelerine gidip gelmekte zorlaşıyor diğer etkenlerde birleşince hak vermemek haksızlık olur .Herşeye rağmen ailelerimizle sağlıklı ve mutlu bir arada   geçirilen bayramlar en güzel bayramlar.
BENDE HERKESİN BAYRAMININ MUSMUTLU GEÇMESİNİ SEVDİKLERİ İLE BİRLİKTE BİR ÇOK BAYRAMLAR YAŞAMASINI DİLİYORUM.


 Bu tepsiyi daha önce bloğumda görmüşünüzdür annemden kalan polisan mat beyaz sprey boya ile boyandı üzerine seramik çiçekler yapiştırıldı  ikea led mumlar ve kuşlarım ile süslenip kervan dan alınan örtü takımımın üzerinde bayrama hazırladı


Bayram hazırlıklarından ikisi peynirli patatesli rulo milföy börek ve un kerabiyesi



ü

10 yorum

yorum Yaz
20 Temmuz 2015 11:31 sil

Tepsi çok güzel olmuş :)

Yanıtla
avatar
21 Temmuz 2015 13:50 sil

teşekkür ederim beğenmen moral oldu.

Yanıtla
avatar
22 Temmuz 2015 03:34 sil

Harika görünüyor hepsi, bayramınız kutlu olsun ;)

Yanıtla
avatar
22 Temmuz 2015 13:24 sil

Tuğba cım teşekkür ederim her şey gönlünce olsun.

Yanıtla
avatar
Güliz GÜL
yazar
24 Temmuz 2015 19:00 sil

Ne güzel olmuş tepsin ablacım.Ellerine sağlık.Geçmiş bayramın kutlu olsun...Geç oldu ama :( sevgiler

Yanıtla
avatar
25 Temmuz 2015 12:32 sil

Gülizcim hoş geldin tepsimi beğendiğine ve döndüğüne sevindim

Yanıtla
avatar
Gezgin Kova
yazar
27 Temmuz 2015 22:44 sil

Bende çok beğendim tepsinizi güzel günlerde kullanın. Çok sevgiler.

Yanıtla
avatar
30 Temmuz 2015 09:31 sil

çok çok teşekkür ederim bende sevgilerimi gönderdim sizlere

Yanıtla
avatar
7 Ağustos 2015 18:59 sil

Tepsinize bayıldım gerçekten elinize sağlık. Nerelerdesiniz? Sesiniz çıkmıyor hiç. Merak ettim sizi sevgiler...

Yanıtla
avatar
10 Ağustos 2015 11:44 sil

sevgili beyaz sardunyacım tepsi henüz bitmedi içine aynada kestirilip yapıştırılacak üst yazımda belirttiğim gibi yaz temizliği içindeyiz her yer karışıkişler bitince daha sık görüşürüz sevgi ile kalın

Yanıtla
avatar