10 Haziran 2015

Evimin Güncesi

Panel kapı

Arkadaşlar evimdeki kapıları boyatmak istiyorum amerikan panel kapı boyatan varmı?   kapıları mız eşimi akrabaları tarafından yapıldı  8 yıl oldu sağolsunlar en iyi malzemeden  yaptılar ama ben kırık beyaz istedim onlar krem rengi getirdi akraba diye kaliteyi hesaplı yapsalarda bunca zaman renk içime sinmedi bu yıl badana yaptırırken kapılarıda boyatmak istiyorum  kimi fırça boya iyi diyor kimi sanayide sprey boya iyi diyor kapı çerçeveleri çıkarılamadığı için evde boyanıyormuş bu arada yapan akrabalarda Konya dan başka bir ile taşındığı için zorda kaldım renk olarak yine kırık beyaz düşünüyorum bu konuda bilgisi olan varsa bana yardımcı olursanız çoook mutlu olurum

10 yorum

yorum Yaz
10 Haziran 2015 19:32 sil

Sizinle aynı dertten muzdaripmişiz. Benim kapılarım da koyu kahverengi. Banyo kapısının boyaları dökülmeye başladı. Boyansa nasıl olur diye düşünüyordum. Umarım güzel bir çözüm bulursunuz. Sevgiler...

Yanıtla
avatar
10 Haziran 2015 22:22 sil

İnşallah buluruz kapılar tertemiz arkadaşlarım boyatma pırıl pırıl diyorlar ama benrengine taktım sevgiler

Yanıtla
avatar
Güliz GÜL
yazar
11 Haziran 2015 01:07 sil

Boyama işini bilmem de ama kırık beyaz çok güzel doğru bir seçim ablacım...kesinlikle daha ferah daha güzel gösteriyor...Sevgiler.

Yanıtla
avatar
11 Haziran 2015 15:20 sil

Doğru söylüyorsun bende pencerelerim beyaz pimapen uyumlu olsun istiyorum inşallah iyi bir boyacıya yaptırabiliriz sevgiler

Yanıtla
avatar
16 Haziran 2015 09:09 sil

Selam benim kapılarım bembeyazdı ama zamanla hafif grileşmişti.Bu renkte benim içime sinmiyordu.Eşimle beraber yıllar önce yağlı boya ile boyadık..Hiç fena olmadı.Belki şimdi güzel kapı boyaları da çıkmıştır. Ama sprey boya daha zahmetli ve pahalı olur diye düşünüyorum.Yalnız kapı kollarını çıkarın boyarken..sevgiler

Yanıtla
avatar
16 Haziran 2015 21:55 sil

paylaşımlarınız için çok teşekkür ederim kapıların boyası benim için iyice sorun olmaya başlamıştı tecrübelerinizi değerlendireceğim selamlar

Yanıtla
avatar
Yazdan Kalan
yazar
16 Haziran 2015 22:59 sil

Bu sene boyattık kapıları. Benimkiler beyaz ve eski tip kapılardan. Evin en sevdiğim şeyi oda kapılarım diyebilirim, çok hoşlar. Su bazlı boya olmamasına dikkat edin derim, zamanla soyulma yapıyormuş.

Yanıtla
avatar
19 Haziran 2015 16:30 sil

Kapılar boyandıkdan sonra bende aynı duyguları yaşarım inşallah, tecrübelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim

Yanıtla
avatar
17 Ağustos 2015 04:32 sil

Merhaba, kapınız kaliteli görünüyor ayrıca tertemiz ama dediğiniz gibi rengi kırık beyaz olsa daha hoş olurdu. Evde kendiniz boyamak istiyorsanız yeni nesil amerikan kapı boyası satılıyor kendiniz boyayabilirsiniz ya da ustayı çağırın onlar yerinde boyasınlar. Havalı tabanca kullanarak boyuyorlar. Umarım herşey gönlünüze göre olur. Saygılarımla.

Yanıtla
avatar
17 Ağustos 2015 21:28 sil

Profesyonelce verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim

Yanıtla
avatar