31 Mayıs 2015

Evimin Güncesi

Geçmişten bir hatıra

Bu kırlent annemin çeyizinden 60 yıllık annem 3 erkek evlattan sonra tek kız çocuğu olması nedeni ile çeyizi bol bir gelin olmuş bir çoğu kullanıldı buda annemin evinde kıyıda duruyordu  kullanılmadığı için ben aldım getirdim arka kısmını yeniledim içine      astar   diktim  içini elyaf doldurdum kılfını da yıkanıp ütülenip kullanıma hazırlandı  çin iğnesi ile elde işlenmiş ne kadar güzel yumaklar  yüzde yüz pamuk kumaşlar varmış o dönemlerde onca sene kullanılmasına rağmen bu zamana kadar gelebilmiş annemde itina ile temiz kullanırdı eşyalarını bizlere de aynı duyguları aşıladı ama bu gün bu kalitede ürünleri bulmak  çok zor  evimde çocukluğumdan bir  parça olarak bulunan bu kırlenti paylaşmak istedim .

19 yorum

yorum Yaz
tülin
yazar
31 Mayıs 2015 19:46 sil

Ne iyi etmişsiniz. Renkler hala canlı, desen zarif, bir de çocukluk kokusu... Daha ne olsun.

Yanıtla
avatar
1 Haziran 2015 09:04 sil

Her sözüne katılıyorum Tülin hanımcım farklı duygular

Yanıtla
avatar
Yazdan Kalan
yazar
1 Haziran 2015 12:19 sil

Ne kıymetlidir o şimdi. Klasikleri çok seviyorum, özellikle aileden gelenleri.

Yanıtla
avatar
2 Haziran 2015 13:33 sil

Bende dayanamam göz nuru ve emek olan herşeyin değeri bir başka oluyor

Yanıtla
avatar
öce
yazar
3 Haziran 2015 13:39 sil

evin en kıymetlisi olmuştur şimdi. eskinin güzelliği kalitesi işi başka kıymetli. sevgiyle kullanın. konya ya selamlar.

Yanıtla
avatar
Gezgin Kova
yazar
3 Haziran 2015 21:26 sil

Çook güzelmiş hele bir de 80 yıllık anıları taşıması onu dahada güzelleştiriyor. Güzel günlerde kullanın.

Yanıtla
avatar
4 Haziran 2015 12:16 sil

Çok teşekkür ederim gerçekten başka bir güzellik bizdende sizlere sevgiler

Yanıtla
avatar
4 Haziran 2015 12:19 sil

sevgili gezgincim emek ve yaşanmişlıklar birleşince kıymeti dahada artıyor sevgiler

Yanıtla
avatar
4 Haziran 2015 18:47 sil

Aslında bu süper fikir fikir. Annemin çeyizindende kesin bir sürü vardır benzer şeyler. Benim de sahip çıkmam lazım aslında.

Yanıtla
avatar
4 Haziran 2015 20:30 sil

Sevgili Buket daha önce kızıma verdiklerini saymazsam bu kırlent kenarda atıl olarak duruyordu benim annem balkan muhacırı onlar işlemeyi çeyizi çok severlermiş eminim annende de harika güzellikler vardır değerlendirmeni tavsiye ederim sevgiler

Yanıtla
avatar
4 Haziran 2015 21:04 sil

Ne kadar değerli. Bir o kadar da güzel. İnsan kullanmaya kıyamaz. Sizin gibi değer bilen birisinde olması da ayrı bir şans. Sevgiler...

Yanıtla
avatar
5 Haziran 2015 15:51 sil

Beyaz sardunya cım özellikle aileden kalan her şey daha bir kıymetli oluyor o dönemin el işlerinin güzelliklerini verilen emeği görünce şaşmamak elde değil sevgiler

Yanıtla
avatar
5 Haziran 2015 18:02 sil

Gerçekten elinize sağlık, 60 yıllık bir hatıra nasıl bu kadar da taze ve yepyeni durabilir şaşırdım ;)
Çok değerli bir hatıra, siz de buna çok çok önem vermişsiniz, süpersiniz... Sevgiler

Yanıtla
avatar
5 Haziran 2015 23:23 sil

Tuğbacım güzel yazın için çoook sağolasın iyi şeylere hatıralara verilen emeğin her şeye değeceğini düşünüyorum hep mutlu olmanı dilerim

Yanıtla
avatar
Adsız
yazar
6 Haziran 2015 00:12 sil

Kırlentin diger eşide bende benimkinide bi elden geçir abla

Yanıtla
avatar
6 Haziran 2015 00:27 sil

Gönder bitmişi adrese teslim edilir kardeşim ciddi söylüyorum

Yanıtla
avatar
happynil
yazar
8 Haziran 2015 13:45 sil

Ne iyi fikir,anilar eskiler evimin her yerinde,ne zaman anneanneme gitsem biseylere göz koyarim :)

Yanıtla
avatar
8 Haziran 2015 17:50 sil

Ne güzel ! hatıralarda o eşyalarla birlikte yaşadıkları için kıyılıp atılamıyor

Yanıtla
avatar
Leyla güner
yazar
20 Mart 2016 16:09 sil

Merhaba annenin kırlenti çok güzel .Bloguma hoş geldin.
begonya35

Yanıtla
avatar