12 Nisan 2015

Evimin Güncesi

MİS KOKULAR

  Dün kızımla alışverişe çıkmıştık yves rocher e uğramadan geçemedik  rujlar allık ve fondoten kızımın kendine aldıkları parabensiz ürünler .pembe şişede gül suyu
 Saçı besleyen dökülme karşıtı şampuan parabensiz duş jeli kirpiklere dolgunluk veren rimel yeşil kalem de hediyesi
  Son zamanlarda parfüm şişelerini atmaya kıyamaz oldum hele şu mor tütülü şişe çok hoş   kimilerini daha bitiremedim ama görünüşleri güzel diye şimdilik tutuyorum
Bunlarda  English home dan aldığım kokulu taş parfümü minik taşların olduğu kese  yastık kılıflarıda indirimdeydi

5 yorum

yorum Yaz
14 Nisan 2015 13:52 sil

Hepsi harika, çok güzel ürünler almışsınız Nevcihan ablacım, mutlu günlerde kullanın bu güzellikleri inşallah ;) Benim de bir ara uğramam lazım Yves Rocher' a, şampuanım vs. bitti, şampuan ve saç maskelerine bayılıyorum, saçlarımı daha güzel yapan bir ürün daha bulamadım :)
Sevgiler, kızınıza da kocaman öpücükler....

Yanıtla
avatar
Güliz GÜL
yazar
14 Nisan 2015 22:17 sil

Nevcihan abla çok güzeller..güle güle kullan.... şişe koleksiyonu na bayıldım..bende atmayayım artık biriktireyim :) Gül suyunun şişesi de ne alengirliymiş :) English home bende çok seviyorum..Çok güzel cicilerde ...sevgiler...

Yanıtla
avatar
15 Nisan 2015 16:29 sil

Tuğba cım senin bloğundaki ürünlerdende beğendiklerim var malesef Konya da hepsi bulunmuyor ankara ya kardeşime geldiğimde yada İzmir den alabiliyorum ancak burada en kaliteli ürün bence yves fazla makyaj malzemesi kullanmasamda alınca en sağlıklısını almak daha iyi oluyor gibi geliyor bana sana ve küçük prensesine tüm sevgilerimizi gönderdim

Yanıtla
avatar
20 Nisan 2015 20:20 sil

Güle güle kullanın hepsini sevgiler...

Yanıtla
avatar
21 Nisan 2015 11:43 sil

sağolasın canım daha iyileri sizlerin olsun selamlar

Yanıtla
avatar