22 Şubat 2015

Evimin Güncesi

Nostaljik kartlar

 Bu hafta içinde kızıma gitmiştim geçmişi yaşattı bana bayramlarda yılbaşında ailem ve arkadaşlarımızın göndermiş olduğu kartları gösterdi ne kadar güzelmiş pullusu çiçeklisi  masalsı manzarası hepsi çok güzel birkaç tanesini sizler için resmettim canım kızım geçmişi değer verip saklamış

 

 

 Bu   kızıma ördüğüm yeleğide göstereyim  üzerinde çok güzel durdu   M    beden   için  ideal kalıp  kartlarda dahil gece eşimin cep tlf  ile çekildiği için biraz karanlık çıkmış ,

7 yorum

yorum Yaz
Güliz GÜL
yazar
22 Şubat 2015 19:30 sil

Ben yılbaşı kartlarını çok severdim..Yılbaşı için olan kartı görünce eski günlere gittim...Her yılbaşında alırdım...:))).Yelekde çok güzel olmuş..Güle güle güzel günlerde giysin...Sevgiler

Yanıtla
avatar
Güliz GÜL
yazar
22 Şubat 2015 19:30 sil

Ben yılbaşı kartlarını çok severdim..Yılbaşı için olan kartı görünce eski günlere gittim...Her yılbaşında alırdım...:))).Yelekde çok güzel olmuş..Güle güle güzel günlerde giysin...Sevgiler

Yanıtla
avatar
22 Şubat 2015 20:06 sil

Gülizcim doğru söylüyorsun kızım bana da nostalji yaşattı sizler bizlere göre gençsiniz bizim zamanımızda her evde olmayan ev telefonları dışında ancak mektıp ve kartlarla haberleşilirdi her devrin kendine özgü güzelliği oluyor yelek için sağol canım daha güzelleri sizlerin olsun

Yanıtla
avatar
Yazdan Kalan
yazar
25 Şubat 2015 20:11 sil

Kartları görünce pıt pıt attı kalbim. Bizim evimizde telefon olmadığından çok sık kullanırdım ya hey gidi. Çok teşekkür ederim anılara götürdünüz.

Yanıtla
avatar
26 Şubat 2015 12:41 sil

Ne güzel böyle güzel duygular yaşattıysam sizlere çok mutlu olurum sevgiler

Yanıtla
avatar
Adsız
yazar
1 Mart 2015 21:39 sil

Çocukluğumun kartlari bendende kartlar var orada hımm mm yelekte cok guzel olmus duyrulur õpüldün

Yanıtla
avatar
2 Mart 2015 00:33 sil

var valla kardeşim şimdi ece saklıyor

Yanıtla
avatar