23 Ocak 2015

evimin güncesi

nazar

nazara inanırmısınız bilmem   . Ben inanıyorum bu gün on dört on beş  kişilik ev gezmesinde idim sohbet güzeldi ama bende sonradan sıkıntılı bir baş ağrısı başlada biraz erken kalkıp eve geldim   hemen ilaç aldım omuz ve boyun masajı derken hem eşim hem kendim nazar dualarını okumaya başladık göz yaşları içinde esnemekten çene kaslarım ağrıdı gecenin 23 üne kadar yattım şimdi bloğumda halimi sizlerle paylaşmak istedim bazen bizi sevenlerinde nazarına geliyoruz herhalde bir ara tv de izlemiştim  bir kaç çiçeği bir araya getirip koyuyorlar değişik göz rengine sahip insanlar çiçeklere bakıyır tabi bütün bunlar ölçüm cihazları eşliğinde oluyor  bazı insanların baktığı çiçekler soluyor  solan çiçeklerde fazla manyetik akım tespit ediliyor nazarda böyle bir şey herhalde orta yaştayız  kimin nazarı değer diye düşünsekde oluyor demekki  önceki yıllarda annem bana senin  yıldızın yeni  o yüzden nazar oluyorsun derdi  yıldızı yeni olmak ne anlama gelir onuda bilmiyorum  herkeze nazarsız günler dileğiyle iyi geceler

2 yorum

yorum Yaz
tülin
yazar
25 Ocak 2015 16:47 sil

Mehaba,
Ben de nazara inanır, korunma yolunun sadece dua olduğunu bilirim.
Çok sade, sevimli bir yer burası. Tebrikler.

Yanıtla
avatar
26 Ocak 2015 12:43 sil

tülin hanım ziyaretiniz ve yorumunuz için çok teşekkür ederim bloğ sayesinde sizler gibi samimi iyi niyetli kişilerlerin arkadaşlık ve dostluğunuda kazanıp karşılıklı ortak paylaşımlarda bulunmaya çalışıyoruz selamlar

Yanıtla
avatar