10 Ocak 2015

evimin güncesi

Dekupaj Çalışmalarım

Seramik gülleri oldum olası çok severim Ankara'ya gittigimde  ş.. düğmeden  boyalarını, hazır gül ve yapraklarını alıp boyayıp yapıştırdım harika bir tabak gül ortaya çıktı.

 Konya'dan  kırtasiyeden aldığım demlik poşet kutusu boyanıp dekupaj resim yapıştırılıp spreylendi kullanıma hazırlandı.

 Bu fotoğrafta iç görünüşü

 Banyo çöp kovası  önceden nikelajlıydı, üzerine su damlasa leke oluyordu,  boyamak istedim nasıl yaparım derken "evimi seviyorum" blogundan paylaşmayı seven  Nilgün hanımın blogunda yayınladığı  galvaniz boyamadaki yapılış tarifine göre yaptım kendisine çok teşekkür ederim paylaşımları için.

Seramik Güllerim

Englısh Home'dan aldığım çiçeklerim reklerine bayıldım.




Bu saati yıllar önce kız kardeşim getirmişti mutfağımda asılı dururken eline fırçayı alan ben ona da bir güzellik yaptım şimdi mutfağa daha uygun oldu.

6 yorum

yorum Yaz
Adsız
yazar
10 Ocak 2015 11:29 sil

Hepsi cok guzel ellerine sağlık

Yanıtla
avatar
10 Ocak 2015 11:37 sil

sağol canım kadeşim

Yanıtla
avatar
coletté
yazar
17 Ocak 2015 16:31 sil

Elinize sağlık çok güzel olmuş. Bu işler el alışkanlığı yaptıkça öğreniyor insan . İlk çalışma olmasına rağmen mükemmel bir iş çıkarmışsınız. Bloğunuz da çok cici , hoşgeldiniz blog dünyasına.

Yanıtla
avatar
Adsız
yazar
18 Ocak 2015 15:13 sil

Demlik poşet kutuna bayıldım yengeciğim ellerine sağlik

Yanıtla
avatar
22 Şubat 2015 23:12 sil

Nilgün hanım teşekkür ederim beğenmenize sevindim sevgiler

Yanıtla
avatar
22 Şubat 2015 23:13 sil

serpil im sağol canım benim her zaman beklerim

Yanıtla
avatar